تعداد بازدید: ۱۲۵۲
کد خبر: ۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ - 2019 07 August
حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی‌ریز در پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز: در این پیام  آمده است:

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور کوشش خستگی ناپذیر و فداکاری بارز کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه و نورافشانی  بر تاریکخانه جهل و تعصب تعریف کرده‌اند؛ آنان که با سلاح قلم و ثبت تصاویر بی‌کم و کاست از دغدغه‌های همنوعانشان، در راه اعتلای روزافزون جامعه و رشد و توسعه همه جانبه گام بر می‌دارند و در این مسیر دشوار و پر فراز و نشیب، شجاعانه راه می پیمایند. 

با نگاهی به کارکرد رو به فزونی رسانه‌ها در جوامع امروزی می توان نقد منصفانه را جزو رسالت های اصلی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه برشمرد.

انعکاس موفقیت‌ها و دستاوردها در وهله اول و سپس مطرح کردن کاستی‌ها به همراه راهکارها، فراهم کردن فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه‌های مختلف با هدف بهره‌گیری از خرد جمعی و همراه کردن هر چه بیشتر همه ارکان جامعه برای نیل به اهداف کلان توسعه، همگی در این چارچوب می‌گنجد.

وظایف و کارکردهایی که در نهایت، به کاهش دغدغه‌های دین و دنیای مردم و گام برداشتن در مسیر سعادت و رستگاری می‌انجامد.

 دولت تدبیر و امید دراین شش سال ثابت کرد که با سعه صدر مثال زدنی، همواره از نقد منصفانه و غیرمغرضانه استقبال می‌کند و حتی در برابر تخریب‌های بی‌محابا نیز واکنش غیرمعمول از خود بروز نمی‌دهد.

تأکید همیشگی دکتر روحانی رئیس جمهوری نیز شفاف سازی هر چه بیشتر، آزادی عمل رسانه‌ها در چارچوب قانون و تضارب آراء بوده است؛ مسیری که به قطع و یقین، در این دولت با استواری پیش خواهد رفت. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والا مقام  حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی و تنها شهید خبرنگار شهرستان شهید حسن لاریزاده، فرارسیدن این مناسبت را به همه اصحاب رسانه و جامعه خبری شهرستان نی‌ریز تبریک و شادباش می‌گویم.

امید آن که با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف توسعه‌ای در رسانه‌ها و به حاشیه راندن مسائل فرعی، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص‌های کلان اقتصادی و اجتماعی این شهرستان مستعد، بیش از پیش هموارتر شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها