تعداد بازدید: ۲۲۳۰
کد خبر: ۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 2019 30 July
نمایشگاه خوشنویسی علی‌ اصغر رسولی با 50 اثر برگزیده از آثار ایشان در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

سمیه نظری، هورگان: نمایشگاه خوشنویسی علی‌ اصغر رسولی با 50 اثر برگزیده از آثار ایشان  با سبک شکسته نستعلیق، سبک معاصر و شیوه استاد حیدری با موضوعات شعر و ادبیات شاعران پیشین و معاصر در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه پنجشنبه 10 مردادماه در سالن اداره ارشاد، بلوار سرداران، جنب تالار کوثر افتتاح می‌شود و تا 17 مرداد ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در زمان یاد شده از ساعت ۹ صبح تا 20 شب مراجعه و از نمایشگاه بازدید کنند.

رسولی که زاده روستای دهچاه می‌باشد، دارای مدرک دکترای روانشناسی تربیتی و گذراندن دوره  استادی به مدت ده‌سال زیر نظر اسناد محمدحیدری بوده که شروع فعالیت هنری ایشان از سال 1372 تحت نظر انجمن خوشنویسی نی‌ریز می‌باشد بعد از آن هنر خوشنویسی را زیر نظر استاد محمد حیدری فرا گرفت و در حال حاضر در مراکز فرهنگی مختلف از جمله  فرهنگسرا و امور فرهنگی دانشگاه تبریز و فرهنگ‌سرای عطر نرگس تهرانمشغول آموزش خوشنویسی به هنرجویان است. 

ضمناً نامبرده دارای نمایشگاه‌های متعددی از جمله نمایشگاه‌ کیمیای مهر در تهران، افسونگری قلم دراهواز ، حلقه عشاق با حضور استاد حیدری در تهران، فراق یار در استان یزد ، وعده یار در همدان و ... بوده است.

لازم به ذکر است همایش سخنرانی از ساعت 6 تا 8 در اداره ارشاد با حضور  اساتید تهرانی، مراسم افتتاحیه سرای فاتح ساعت 8 و برگزاری  کارگاه خوشنویسی در روز جمعه واقع در سالن ورزرا از دیگر برنامه‌های اداره ارشاد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌باشد.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها