تعداد بازدید: ۱۲۸۷
کد خبر: ۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ - 2019 30 July
در استخدام جدید
فرماندار نی‌ریز در گفتگو با خبرنگار سایت خبری هورگان اعلام کرد که در استخدام جدید فولاد، لیسانسه‌ها بومی شهرستان خواهند بود.
حمید یزدان‌پناه گفت: در جلسه شورای اشتغال از مسئولان سیمان خاکستری و فولاد دعوت کردیم تا در رابطه با اشتغال و مشکلات پیش‌رویشان مطلع شویم.

در این جلسه نماینده فولاد بحث بکارگیری نیروها را مطرح کرد و گفت که افراد پایین‌تر از لیسانس بومی شهرستان و لیسانس به بالا بومی استان خواهند بود.

در آنجا شورای اشتغال و همچنین خود بنده با این مسئله مخالفت کردیم و اعلام نمودیم که در درج آگهی باید لیسانس و پایین‌تر از لیسانس بومی منظور شوند همچنین اگر در استخدامی‌های بالاتر از لیسانس یک فرد بومی برابر با فرد غیربومی بود اولویت با فرد بومی باشد.

قرار شد مهندس مختاری که به نمایندگی از فولاد در جلسه حضور داشت مصوبه شورای اشتغال را اعلام کند و آگهی را اصلاح نماید اما این کار به هر دلیلی نشد و همان آگهی با اولویت بومی استان برای لیسانسه‌ها منتشر شد.

پس ازآن من تماسی گرفتم و مصوبه را یادآور شدم.

در همین رابطه قرار بود بازدیدی از فولاد غدیر نیز داشته باشم و این مسئله را پیگیری کنم اما به دلیل اینکه جناب آقای زاهدیان مدیرعامل فولاد حضور نداشتند بازدید به فولاد را کنسل کردم اما این موضوع را حل خواهیم کرد و حتماً لیسانسه‌ها بومی خواهند بود.

البته برخی از همشهریان معتقدند که صفر تا 100 استخدامی‌ها باید بومی باشد اما نگاه بنده اینگونه نیست و بهتر است از نیروهای متخصص بالاتر از لیسانس بهره گرفته شود اما در بررسی‌های برابر اولویت با نیروهای بومی باشد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها