تعداد بازدید: ۲۰۰۴
کد خبر: ۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ - 2019 29 July
دو شکارچی که اقدام به شکار 18 قطعه کبک در کوه‌های اطراف مشکان کرده بودند، توسط یگان حفاظت بهرام‌گور دستگیر شدند.
حسین قانع، هورگان: بنا به گفته رئیس منطقه حفاظت‌شده بهرام‌گور و پارک ملی قطرویه، در ساعتهای انتهایی شنبه 5 اَمرداد، مأموران یگان حفاظت بهرام‌گور متوجه 2 نور در ارتفاعات نزدیک مشکان شدند. 

احمد رستگار گفت: یگان حفاظت بهرام‌گور در ساعات ابتدایی بامداد یکشنبه 6 اَمرداد به تعقیب شکارچیان پرداخت. تعقیب همچنان ادامه پیدا کرد و مسیر طولانی در ارتفاعات طی شد. تا این که با روشن شدن هوا، شکارچیان برای استراحت در کنار یک گله گوسفند توقف کردند. 

مأموران یگان حفاظت نیز از این فرصت استفاده کرده و 2 شکارچی را دستگیر کردند. از این شکارچیان 18 قطعه کبک شکار شده به دست آمد و 2 موتورسیکلت آنان نیز توقیف شد. شکارچیان دستگیر شده 29 و 45 ساله و از اهالی بخش پشتکوه بودند و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شهرستان شدند. 

جریمه کیفری متهمان 3 میلیون و ششصد هزار تومان است. آنها برای بخش حقوقی مجازات و ضرر و زیان به طبیعت به جریمه نقدی و یا حبس نیز محکوم خواهند شد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
کبک دوست دارید بروید از مزرعه های کبک 1000 تا بخرید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
شخص و اشخاصی که 18 قطعه کبک را شکار کردند همان اشخاصی هستند که مدتها پیش نیز شکار کرده بودند و باز همان عمل را تکرار کردند . که دلیل ان نبود قانون و جریمه سنگین و بازدارنده است و می طلبد که مسئولین جرایم سنگین برای شکار در نظر بگیرند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
اسامی این افراد رو چرا فاش نمی کنید ؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها