تعداد بازدید: ۱۳۰۵
کد خبر: ۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ - 2019 28 July
هشدار به خانواده‌ها
در جلسه شورای ترافیک با اعلام اینکه تمام آژانس‌های سطح شهر و رانندگان آنها دارای کارت صلاحیت هستند اعلام شد که ١٠٠ راننده غیرمجاز اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند که باید برای آنها فکری کرد.

در جلسه شورای ترافیک با اعلام اینکه تمام آژانس‌های سطح شهر و رانندگان آنها دارای کارت صلاحیت هستند اعلام شد که ١٠٠ راننده غیرمجاز اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند که باید برای آنها فکری کرد.


در این جلسه که در آخرین روز از تیرماه ۱۳۹۸ برگزار شد آرش اسدپور معاون عمرانی فرمانداری تنها اولویت این شورا را صلاحیت رانندگان مدارس اعلام کرد و آن را خط قرمز فرمانداری خواند و گفت: به هیچ عنوان از این مسئله عدول نخواهیم کرد.


معاون شهرداری نی‌ریز گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان حمل و نقل دانش‌آموزی از سال ۱۳۹۴ تمامی آژانس‌های سطح شهر کارت صلاحیت دریافت کرد‌ه‌اند.       

 
سعید استقلال همچنین با بیان اینکه هنوز بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو بدون داشتن گواهینامه‌های پایه ۲ و صلاحیت‌های مورد نظر شهرداری و آموزش و پرورش اقدام به جابه‌جایی دانش‌آموزان می‌کنند گفت: باید در این ارتباط کاری کرد.


وی همچنین با اشاره به ٢ آژانسی که از سوی اداره صمت مجوزهای خود را گرفته‌اند و زیر نظر شهرداری نی‌ریز نیستند گفت: ما نظارتی بر روی کار آنها نداریم.


در این رابطه اعلام شد باید تمامی رانندگان این آژانس‌ها صلاحیت‌های لازم را از شهرداری اخذ نمایند.


همچنین در این جلسه محمدجواد زردشت مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش گفت: تاکنون شهرداری ۱۳ آژانس را به ما معرفی کرده است اما این به منزله تأیید نهایی برای جابه‌جایی دانش‌آموزان نیست و باید آنها مجوزهایی هم از آموزش و پرورش اخذ نمایند.


در این جلسه طبری بخشدار پشتکوه درخواست کرد تا فکری برای جابه‌جایی دانش‌آموزان روستایی کنند و در این رابطه گفت: متأسفانه ما اطلاعی نداریم راننده‌ای ‌که در فلان روستا حضور دارد و قرار است دانش‌آموزان را هر روز به مدرسه بیاورد آیا مدارک لازم را از آموزش و پرورش اخذ کرده است یا خیر؟


در این رابطه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اعلام کرد: ما از تمام رانندگان مجوزهای لازم را اخذ خواهیم کرد.


قاسم زارع بخش عمده مسئولیت احراز صلاحیت رانندگان را به عهده بخشداری و شهرداری در بخش‌ها دانست و تأکید کرد: باید تمام رانندگان مدارس چه در شهر و چه در روستا مجوزهای لازم را از آموزش و پرورش اخذ نمایند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها