تعداد بازدید: ۱۶۹۸
کد خبر: ۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 2019 27 July
مراسم چهلمین سالگرد نماز جمعه و میز خدمت مسئولان + تصاویر - آیت‌ا... فقیه:
امام جمعه نی‌ریز نماز جمعه را عامل وحدت و رشد جامعه و آن را در ارتباط مستقیم با ولایت دانست.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 4 اَمرداد، چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه کشور را تبریک گفت و از برنامه میز خدمت مسئولان که از یک ساعت قبل از برگزاری نمازجمعه در محل مصلا برگزار شد، تشکر کرد.

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «ما واسطه مردم و دولت هستیم تا خواسته‌های شما را از مسئولان بخواهیم.»

ایشان به سالروز تأسیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال 1957 بعد از جنگ جهانی دوم اشاره کرد و عنوان داشت: «متأسفانه این سازمان ابزاری برای قدرتهای جهانی شده است. اعضای آن خود انواع سلاح هسته‌ای دارند و با ایران که می‌خواهد استفاده صلح‌آمیز داشته باشد مخالفند.»

آیت‌ا... فقیه افزود: «اسرائیل که 5 میلیون یهودی را دور هم جمع کرده، در حال فروپاشی است و عربستان هم در باتلاق جنگ یمن گرفتار شده و نمی‌داند چه کند.»

حجت‌الاسلام سید جواد فقیه در بین دو نماز، آیت‌ا... فقیه را جزو معدود ائمه جمعه‌ای دانست که نزدیک 40 سال است نماز جمعه را اقامه می‌کند.

امام جمعه موقت نی‌ریز از نماز جمعه به عنوان حج مساکین نام برد که به گفته وی هر کس آن را تضعیف کند، ولایت را تضعیف کرده است.

حجت‌الاسلام فقیه خواستار برگزاری چند هفته یکبار برنامه میز خدمت در مراسم نماز جمعه شد.
در ادامه و به مناسبت چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه، حمید یزدان‌پناه فرماندار نی‌ریز با اهداء هدیه‌ای به آیت‌ا... فقیه از ایشان تجلیل کرد.










غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
باسلام واحترام
ضمن تشکر وقدردانی از انعکاس اخبار ووقایع شهرستان بویژه اخبار نمازجمعه در هفته نامه نی ریزان وفضای مجازی که تحت نظر شماست سئوالی که پیش می آید اینکه آیا شهرستان ما خبرنگار صدا وسیما ندارد که این اخبار را به صدا وسیمای مرکز فارس ارسال کند واگر دارد چرا ایشان فعال نیست وخبرهایی که ارسال می شود گزینشی ،سلیقه ای و باندی وهر مدل که خودشان می خواهند انجام می دهند اگر ایشان نمی توانند این کار مهم واساسی را تحویل فردی شایسته بدهند تا حق مردم شهرستان پایمال نشود با تشکر فراوان
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها