تعداد بازدید: ۱۳۰۹
کد خبر: ۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ - 2019 22 July
در جلسه شورای اداری مطرح شد:
در جلسه شورای اداری شهرستان که دیروز برگزار شد، عالی ترین نماینده دولت در شهرستان، کارکنان ادارات را موظف به پاسخگویی مردم خواند.
این جلسه به پاس گرامیداشت سالروز اولین اقامه نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در محل مصلی نماز جمعه تشکیل شد و هدایت معاون فرمانداری با قرائت برخی شکایات مردم نسبت به پاسخگو نبودن بعضی از دستگاه های دولتی و نحوه برخورد با مردم گفت: با توجه به این که کار ارباب رجوع باید توسط همان ارگان مربوطه انجام گیرد، از ارجاع آن ها به فرمانداری خودداری شود.
همچنین مسئولیت نحوه برخورد کارمندان با ارباب رجوع با خودشان است و باید با مردم به درستی رفتار شود.

در این جلسه همچنین درخصوص تخصیص اعتبارات سال قبل ادارات، از رؤسای دستگاه های مختلف خواسته شد تا با پیگیری های لازم در استان، نسبت به دریافت آن توسط نماینده ادارات اقدامات آن صورت گیرد.

اداراتی که هنوز نسبت به پرداخت بهای مصرفی آب، برق، گاز و تلفن خود اقدام نکرده اند، موظف شدند تا بدهی های خود را پرداخت کنند.

با توجه به پیش رو بودن هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، پریسا زارعی و طهماسبی رؤسای ادارات بهزیستی و تأمین اجتماعی گزارشی از عملکرد خود به حاضرین ارائه دادند.

در خصوص دعوت از رؤسای ادارات به جلسات مختلف در طول سال فرماندار گفت: از این پس اطلاع رسانی از طریق شبکه های مجازی صورت می گیرد و مکاتبات کاغذی به صورت دعوت نامه حذف خواهد شد.

حضور نمایندگان ادارات تعزیرات، صنعت و معدن و اتاق اصناف در غرفه عرضه محصولات که در خیابان منابع طبیعی دائر است، از دیگر خواسته های فرمانداری بود که در این جلسه مطرح شد.

نماز جمعه این هفته نی ریز توسط آیت اله سید محمد فقیه اقامه خواهد شد و قرار بر این است تا یک ساعت قبل از شروع اذان ظهر، میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه قرار داده شود تا مسئولان پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

امام جمعه موقت نی ریز در این جلسه بیان داشت: مسئولان ادارات باید ستاد مشورتی امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه باشند و از مسئولان کلیه ادارات حضور در مراسم نماز جمعه را خواستار شد.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها