تعداد بازدید: ۱۳۶۸
کد خبر: ۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 2019 21 July
در تفاهم نامه ادارات برق و کمیته امداد نی‌ریز
اداره برق نی ریز در راستای کاهش مصرف برق شهروندان و در هماهنگی با کمیته امداد شهرستان، کولرهای 100 خانواده تحت پوشش را به صوریت رایگان سرویس خواهد کرد.
حسین قانع، هورگان: در این راستا جلسه‌ای روز شنبه 29 تیرماه در محل اداره برق نی‌ریز و بین رؤسای ادارات برق و کمیته امداد برگزار شد. 

محمد‌جواد برهانی مدیر اداره برق نی‌ریز گفت: اداره برق در راستای کمک به صرفه‌جویی برق در شهر نی‌ریز و برای نخستین بار با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی، کولرهای  100 خانواده مددجوی تحت پوشش این کمیته را در مرحله اول به صورت رایگان سرویس خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان شهریورماه امسال بتوانیم 600 خانواده از مددجویان این کمیته را در این طرح قرار بدهیم. در اجرای این طرح  سرویس رایگان و تهیه و تعویض خازن بر عهده اداره برق است؛ اما بقیه وسایل مصرفی بر عهده مشترکان خواهد بود. متأسفانه این طرح به دلیل وجود مشکلاتی از اول اَمرداد آغاز خواهد شد.

به گفته محمد‌جواد برهانی، این اداره قبل از این هم در طرح پانلهای خورشیدی 20 مشترک تحت پوشش کمیته امداد را از حدود 2 سال پیش وارد این طرح کرده است. اداره برق اکنون برق تولیدی آنها را وارد شبکه توزیع نیروی برق شهرستان می‌کند و برق تولیدی خانوارها را از آنها می‌خرد. 

به گفته مهدی درویش‌زاده مدیر جدید کمیته امداد نی‌ریز، اکنون نیز اعتباراتی دریافت کرده‌ایم و امیدواریم از شهریورماه سال جاری بتوانیم بیش از 40 خانواده تحت پوشش این کمیته در سطح شهرستان را به پانلهای خورشیدی مجهز کنیم و این طرح درآمدی به صورت پایدار برای این خانوارها خواهد داشت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها