تعداد بازدید: ۱۴۷۶
کد خبر: ۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ - 2019 19 July
حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در نی ریز برای افتتاح زمین چمن مصنوعی شماره 1 ورزشگاه شهدا با وعده های تازه دیگری همراه بود.
مجید پاکیزه دامن: پنجشنبه 27 تیر پس از مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی، جمعی از مسئولان ورزش و بلند پایه استان و شهرستان همراه با ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش جلسه ای را در فرمانداری برگزار کردند و حاصل آن احداث سالن ورزشی چند منظوره نی ریز طی دوسال آینده و اختصاص مبلغ 100 میلیون تومان به کلیه هیئت های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان بود.

در این نشست، ژاله فرامرزیان گفت: اولین اقدامی که در وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم، توجه به پروژه های نیمه تمام بود که در شهرستان نی ریز بایستی تمامی پروژه های نیمه تمام که تعداد آن 15 عدد می باشد، تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

فرامرزیان همچنین به پروژه های ورزشی در مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: تا پایان سال 99 با کمک بنیاد مستضعفان و بنیاد برکت، امکانات و اقلام ورزشی را در اختیار ورزشکاران قرار می دهیم.

وی در ادامه عنوان داشت: در سال گذشته مبالغ زیادی را در اختیار هیئت های ورزشی قرار دادیم که در تاریخ ورزش کشور بی سابقه است و این بودجه ها در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و از مسئولان ورزش استان و شهرستان خواستار اختصاص یافتن این بودجه ها در دو بخش آقایان و بانوان به طور مساوی شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها