تعداد بازدید: ۱۵۵۷
کد خبر: ۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ - 2019 15 July
فرماندار سابق شهرستان جهرم، به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس معرفی خواهد شد.

پای گروههای فشار در کفش انتصابات استاندار فارس

به گزارش شیرازه، مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس که قرار بود ساعت 10 صبح امروز  دوشنبه 24 تیر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شیراز برگزار شود که یکساعت قبل از برگزاری، لغو شد.

خبرگزاری ایسنا علت لغو این مراسم را فشار حامیان یکی از گروه‌های سیاسی به انتخاب مدیرکل جدید راه و شهرسازی، عنوان کرده است.

قرار بود، علی‌رضا صحرائیان،که مدیرکلی دفتر فنی استانداری فارس، شهرداری جهرم و فرمانداری شهرستان جهرم را در کارنامه دارد قرار بود به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس جانشین فیروز تکاور شود.


به گزارش ایسنا منطقه فارس، علیرضا صحرائیان، فرماندار سابق شهرستان جهرم، قرار است به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی فارس، جایگزین فیروز تکاور شود.

صحرائیان، حدود یک ماه قبل از سمت فرمانداری ویژه شهرستان جهرم استعفا داده بود و برخی گمانه زنی‌ها، این استعفا را به احتمال حضور او در عرصه انتخابات مرتبط می‌کرد.

با حضور صحرائیان در راس اداره کل راه و شهرسازی فارس، شهرستان جهرم یکی دیگر از پست‌های کلیدی در حوزه عمرانی این استان را تصاحب می‌کند.

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید راه و شهرسازی فارس قرار است دوشنبه 24 تیر در شیراز برگزار می‌شود.


لغو مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس

به دنبال واکنش‌های انتقادی به احتمال انتصاب علیرضا صحرائیان، فرماندار پیشین شهرستان جهرم به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی فارس، مراسم معارفه او که قرار بود امروز برگزار شود، "لغو شده.”

منابع غیررسمی خبر داده‌اند که این مراسم برگزار نمی‌شود اما منابع دولتی هنوز اظهارنظری نکرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا دیروز خبر داده بود که مراسم تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید راه و شهرسازی فارس قرار است صبح دوشنبه ۲۴ تیر در شیراز برگزار شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها