تعداد بازدید: ۲۸۳۲
کد خبر: ۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ - 2019 14 July
مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان نی‌ریز برگزار شد.
روابط عمومی فرمانداری: بعدازظهر دیروز 22 تیرماه مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی نی‌ریز با حضور حمید یزدان‌پناه فرماندار شهرستان نی‌ریز ، بهروز مهربانیان قائم مقام اداره کل کمیته امداد استان  فارس و چند تن از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد.

یزدان‌پناه فرماندار شهرستان نی‌ریز در اين نشست از نقش و خدمات ارزنده و خداپسندانه این نهاد مقدس در خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه تجلیل و اظهارداشت: فرصت خدمت‌رسانی به طبقه محروم جامعه، نعمتی ارزشمند و الهی است که باید از طریق کمک بی‌شائبه و خدمت شبانه‌روزی به آن‌ها، شکرگذار این نعمت بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های «سید مرتضی علوی » رئيس سابق كميته امداد نی‌ریز تقدیر و طی حکمی از سوی دکتر بذر افشان مدیر کل کمیته امداد استان فارس «مهدی درویش‌زاده»  به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی نی‌ریز معرفی گردید.

وی نی‌ریزی و 18 سال سابقه خدمت در کمیته امداد را دارد و 7 سال قائم مقام مدیریت کمیته امداد نی‌ریز بوده است.

درویش‌زاده دارای کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی می‌باشد.




غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود م
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
با سلام وتشکر ازریاست کمیته امداد امام خمینی شهرستان نی ریزجناب آقای درویش زاده ومعاون محترم آقای عباسی ومددکاران محترم اقایان برخورداری. قربانژاد. بذکاروتمامی عزیزان دلسوز کمیته امداد امام خمینی شهرستان نیریزکه با وجود بیماری سرطان صعب‌العلاج اينجانب تاجایی که برایشان مقدور بودمارادربهترشدن بیماری یاری نمودند باتشکرفراوان از همه عزیزان مددکاروکارمندان زحمت کش این اداره. باآرزوی سلامتی و موفقیت برای همه این عزیزان. انشاالله
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها