تعداد بازدید: ۱۳۱۳
کد خبر: ۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ - 2019 14 July
شهروندان نیکوکار و انسان‌دوست نی‌ریزی تاکنون 23.700.000 تومان برای کمک به عمل جراحی آتنا، به حساب خیریه الزهراء واریز کرده‌اند.
حسین قانع: 


به گفته مسئول خیریه الزهراء نی‌ریز، شهروندان نیکوکار و انسان‌دوست نی‌ریزی تا ساعت 7:30 صبح یکشنبه 23 تیرماه، 23.700.000 تومان برای کمک به آتنای 14 ساله به حساب خیریه الزهراء واریز کرده‌اند.


علی‌اصغر خاکساری افزود: از روز شنبه ٨ تیرماه سال جاری که توسط خیریه و در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس از شهروندان فهیم نی‌ریزی، برای کمک به عمل جراحی ستون فقرات آتنا و جلوگیری از معلولیت او درخواست کمک شد، همشهریان نی‌ریزی ضمن کمک، آن پیام را در فضای مجازی انتشار دادند و این امر باعث شد تا همشهریان نی‌ریزی در هر جای ایران کمکهای نیک‌اندیشانه خود را ارسال کرده و در این کار پسندیده و نوع‌دوستانه، به زندگی آتنا و مادرش نور امید دهند.


خاکساری گفت: امیدواریم همچنان با کمکهای شما همشهریان، هزینه خرید تجهیزات پزشکی برای عمل این دختر نوجوان  به زودی تأمین شود و او در نوبت عمل جراحی قرار گیرد. شهروندان نی‌ریزی همچنان می‌توانند کمکهای نوع دوستانه خود برای کمک به آتنا را به حساب ٦٠٣٧٩٩٧٩٢٣٤٨١٨٨٢ به نام خیریه الزهراء واریز کنند. مطمئن هستیم با کمک شما همشهریان، به زودی شادی میهمان خانه این دختر نوجوان خواهد شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها