تعداد بازدید: ۲۰۰۹
کد خبر: ۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 2019 11 July
در آستانه میلاد امام رضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت، شب شعر «بزرگ ملکوت هشتم» شامگاه چهارشنبه 19 تیرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد نی‌ریز برگزار شد.
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی: در آستانه میلاد امام رضا(ع) و بزرگداشت دهه کرامت، شب شعر  «بزرگ ملکوت هشتم» شامگاه چهارشنبه 19 تیرماه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد نی‌ریز برگزار شد.

این آئین ادبی با حضور شاعران کشوری، استانی و شهرستانی از شهرهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و استان فارس، جمعی از مسئولان محلی و حضور پرشور مردم همراه شد.

در این آئین مذهبی 12 نفر از شعرای آئینی به سرایش اشعار خود در مدح علی بن موسی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) پرداختند.

محمد جواد نصیرزاده مسئول پیگیری این همایش در نی‌ریز گفت: این برنامه از طرف دفتر آستان قدس رضوی هر ساله در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که امسال برای اولین بار میزبانی این شب شعر به شهرستان نی‌ریز واگذار شد.

وی افزود: سردار جابر مهدی‌یار مسئول نمایندگی کانون‌های رضوی و خادمیاران فارس که به عنوان سخنران و با لباس خادمیاری در مراسم حضور داشت از استقبال و تدارک این مراسم در نی‌ریز تجلیل کرد.

نصیرزاده گفت: در همین روز کارگاه شعر آئینی توسط استاد مصطفی محدثی خراسانی و حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد با حضور اهالی شعر و ادب در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی نی‌ریز برگزار شد.

این برنامه ادبی با تلاش انجمن ادبی گلبانگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز و با هماهنگی کانون‌های رضوی نی‌ریز و حمایت و همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی و شورای شهر و خیرین به اجرا در آمد.

گفتنی است شعرخوانی آئین «ملکوت هشتم» توسط حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئول دفتر شعر رضوی استان فارس، مصطفی محدثی خراسانی از تهران دبیر بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس کشور و سردبیر مجله شعر، محمد مرادی از شیراز، مهدی جهاندار از اصفهان، محمد قائدی و محمدحسین فرهادی از داراب، و محمد جواد نصیرزاده، اعظم زارع، محمدعلی جهاندیده کوثر مراد نژاد، محمدجلال رنجبر و علی علیدوستان از شهر نی‌ریز و مجری‌گری آرزو حقیقی انجام شد.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها