تعداد بازدید: ۱۶۰۳
کد خبر: ۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 2019 04 July
میزان کمکهای مردمی به آتنای 14 ساله تا ظهر پنجشنبه13 تیر به 10 میلیون تومان رسید.
حسین قانع، هورگان: مسئول خیریه ‌الزهراء با بیان این که کمکهای مردم همچنان در حال واریز است گفت: میزان کمکهای مردمی واریز شده به حساب خیریه الزهراء برای معالجه آتنای 14 ساله تا ساعت 12 پنجشنبه 13 تیر، به 10 میلیون تومان رسیده است. 

علی‌اصغر خاکساری ضمن تشکر از شهروندان نیکوکار و دلسوز شهرستان افزود: اما این دختر 14 ساله که دچار انحناء شدید ستون فقرات شده، برای معالجه فقط باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و میزان کمکها باید به 27 میلیون تومان برسد.

وی گفت: ما این مبلغ را برای تهیه پلاتین در اختیار بیمارستان قرار خواهیم داد تا این دختر دانش‌آموز در فرصت محدودی که دارد تحت عمل جراحی قرار گیرد.

در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس شماره 239 تاریخ 9 تیرماه سرگذشت آتنا دختر 14 ساله‌ای که پدر ندارد  و مادرش با کارگری  زندگی‌اش را می‌چرخاند آمده است: آتنا از حدود 2 سال پیش دچار بیماری انحراف شدید ستون فقرات (اسکولیوز) شده و بیماری‌اش روز به روز پیشرفت داشته و نیازمند فوری به عمل جراحی ستون فقرات و تعویض مهره‌ها است. هزینه عمل جراحی را فردی نیکوکار تقبل کرده است؛ اما هزینه پلاتین برای این عمل 27 میلیون تومان است. 

خاکساری گفت: در صورت انجام نشدن عمل جراحی، آتنا معلول خواهد شد. اکنون نیز آتنا به خاطر درد زیاد حتی نمی‌تواند مانند دیگر افراد زندگی کند. او حتی نمی‌تواند شبها و روزها سر بر بالین بگذارد و استراحت کند. اکنون آتنا و مادرش از همه همشهریان تقاضای کمک دارند.

نیکوکاران می‌توانند کمکهای خود را به شماره کارت  6037997923481882 به نام خیریه الزهراء واریز کنند. قطره قطره کمکهای شما نیکوکاران و مردم فهیم شهرستان می‌تواند گره‌گشای مشکل آتنا باشد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها