تعداد بازدید: ۱۵۹۵
کد خبر: ۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ - 2019 03 July
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پی ارسال پیامکی برای هم استانی ها مبنی بر حذف افراد از برنامه پزشک خانواده در صورت عدم مراجعه و اندازه گیری فشارخون، گفت: محتوای پیامک ارسالی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیست.
دکتر «عبدالرسول همتی» با اعلام این خبر بیان کرد: محتوای پیامک ارسالی، تنها به ضرورت مراجعه افراد بالای ۳۰ سال به پایگاه های پزشک خانواده برای اطمینان از دریافت بهتر خدمات مراقبتی و بهداشتی تاکید داشته است و هرگونه برداشت دیگر از این پیامک از جمله حذف از برنامه پزشک خانواده، مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیست.

وی ضمن عذرخواهی بابت سوء تفاهم احتمالی ایجاد شده یادآور شد: هر چند دانشگاه طبق وظیفه ذاتی خود، موظف به ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی به تمامی آحاد جامعه است، اما پیگیری خود هموطنان و مراجعه به هنگام و منظم به پایگاه های سلامت و پزشک خانواده، نقش مهمی در ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری های ناتوان کننده همچون بیماری قلبی عروقی دارد.

دکتر همتی تاکید کرد: لازم است هموطنان در کمپین های سلامت از جمله بسیج ملی کنترل فشارخون و مراجعه به مراقبان سلامت و پزشکان خانواده خود مشارکت داشته باشند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها