تعداد بازدید: ۱۴۲۹
کد خبر: ۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ - 2019 03 July
شهرستان نی‌ریز با افزایش 29 درصدی در اعتبارات استانی و 17 درصدی در اعتبارات 3 درصد نفت و گاز در سال جاری مواجه شد.
عابد نعمتی، هورگان: جلسه کمیته برنامه‌ریزی بودجه و اعتبارات شهرستان با حضور فرماندار، نماینده مجلس، دبیر و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه استان در امور نی‌ریز و سایر رؤسای ادارات و سازمانهای شهرستان، صبح سه‌شنبه (11 تیر) در سالن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه، سهم ادارات نی‌ریز از اعتبارات تملک دارایی‌های استان و 3 درصد نفت و گاز مشخص شد.

در این جلسه اعلام شد که اعتبارات استانی شهرستان نی‌ریز با 29 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، 4 میلیارد و 437 میلیون تومان تصویب شده است. سال گذشته این مبلغ 3 میلیارد و 430 میلیون تومان بود که 70 درصد آن تخصیص پیدا کرد.

همچنین اعتبارات 3 درصد نفت و گاز، 17 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 9 میلیارد و 614 میلیون تومان رسیده است. اعتباری که سال گذشته 8 میلیارد و 164 میلیون تومان بود و 80 درصد آن تخصیص پیدا کرد.

همه این اعتبارات قرار است برای 192 پروژه نیمه تمام در سطح شهرستان هزینه شود؛ چرا که به دلیل کمبود اعتبار و حجم زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام، در سال جاری اجازه تعریف پروژه جدید داده نشده است. 

به گفته مژگان یزدان‌پناهی دبیر کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی استان در نی‌ریز، حتی اگر پروژه جدیدی تعریف نشود، 11 سال طول می‌کشد تا همان پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی تکمیل شود.

این میزان افزایش اعتبار در حالی اعلام شد که با توجه به وضعیت اقتصادی و فروش نفت کشور، درصد تخصیص آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شرح کامل خبر را در هفته‌نامه نی‌ریزان فارس هفته آینده بخوانید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها