تعداد بازدید: ۱۵۹۲
کد خبر: ۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 2019 29 June
در خطبه های نماز جمعه مطرح شد:
لزوم اجرای عدالت از سوی دستگاه قضا مهمترین نکته سخنان حجت الاسلام سید جواد فقیه در خطبه های نماز جمعه این هفته بود.

 مجید پاکیزه دامن: خطیب جمعه نی ریز در خطبه اول توجه بیشتر خانواده ها به فرزندانشان را خواستار شد و اذعان داشت: شنیده شده برخی از خانواده ها در منزل به کودکان خود رقصیدن را آموزش می دهند که امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد.

وی خواستار تربیت صحیح کودکان در کانون خانواده شد.

امام جمعه موقت در خطبه های دوم باز هم توجه به کودک را در ابتدای سخنان خود آورد و گفت: متأسفانه در کشور ما به مقام کودک توجهی نمی شود و در کمتر خطبه ای از نماز جمعه های کشور می بینید که درمورد کودک خطبه خوانده و سخنرانی شود و این یک ضعف و درد مهمی در کشور ما محسوب می شود.

حجت الاسلام فقیه با انتقاد از برخی افراد حکومتی اظهار داشت: عده ای در بدنه حکومت حضور دارند که هیچ گونه اعتقادی به روز قیامت ندارند و اعمال فساد می کنند.

او ضمن تکریم هفته قوه قضائیه و احترام به مقام شهید بهشتی گفت: ما از قوه قضائیه انتظار عدالت داریم و قاضیان در احکام صادره خود دقت داشته باشند، چرا که ما در قضاوت هایمان از امیرالمؤمنین فاصله زیادی داریم. قضات توجه داشته باشند قاضی بین دو دهانه آتش است که آیا به حق حکم می کند یا به باطل.
 
سید جواد فقیه افزود: ما شاه را بیرون کردیم که عدالت باشد، اختلاس نباشد، باندبازی نباشد و اختلاف طبقاتی وجود نداشته باشد.

وی ضمن اشاره به سالروز حمله موشکی ناوگان دریایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال 1367 گفت: مقامات کشوری که در آن زمان به خاطر کشتار عده ای انسان بی گناه نشان شجاعت به عاملان این جنایت اهدا کردند، چگونه می توان با آن ها پای میز مذاکره نشست.

حجت الاسلام فقیه افزود: ما با آمریکا سرجنگ نداریم و در واقع آن ها هستند که با ما سر جنگ دارند.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها