تعداد بازدید: ۱۸۸۶
کد خبر: ۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ - 2019 25 June
معاون سابق فرمانداری شهرستان نی‌ریز با ارسال پیامی از مردم و مسئولان تشکر و قدردانی کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم 
خدایا جهان پادشاهی توراست
زما خدمت آید خدایی توراست
اعضای محترم شورای اداری، شورای تامین ،نماینده محترم مجلس،فرماندارمحترم،معاونین، بخشداران وهمکاران گرامی در فرمانداری و کلیه ادارات و نهادهای شهرستان ، مردم نجیب وشریف شهرستان نیریز  شوراهای محترم شهر وروستا،شهرداران ودهیاران محترم

با سلام و احترام

پیام های پر مهر ومحبت شمادر شبکه های اجتماعی و به شکل پیامک و یا تلفن دریافت شد. بر خویش فرض دانستم به رسم ادب واخلاق والبته از سر دلتنگی، مراتب تقدیر و تعظیم خویش رااز محبت و عنایت شما تقدیم دارم.

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را درخدمتگزاری به مردم قدرشناس، نجیب و باوفای شهرستان نی ریز و نظام مقدس جمهوری اسلامی درجمع با صفا و پر محبت شما همکاران و مدیران ارجمند شهرستان نی ریز سپری کنم.

بی تردید در طول مدت قریب به ۳سال بهره فراوانی از آموزه های انسانی، اخلاقی، علمی و فنی شما بزرگواران نصیبم شد. بر خویش میبالم که همکاران صدیق، شریف و متعهدی همچون شما داشته‌ام،همکارانی که خاطرشان سرشار از عشق و شور و محبت و صمیمیت بوده و به همین دلیل کار سخت و مشکل را برایم سهل و آسان می‌کرد.

در این مجال ومقال اندک فرصت را مغتنم شمرده و اذعان واعتراف می نمایم که اگر خدمتی شده است، لطف پروردگار و همت و دانش و دلسوزی شما عزیزان بوده و آنچه مانده، بضاعت ناچیز حقیر می باشد.

همواره ودر همه حال وامدار مهربانی هایتان هستم و یادتان همیشه با من خواهد بود.

جا دارد به طور ویژه ازعنایات وارشادات سرور گرانقدر حضرت آیت الله فقیه امام جمعه ونماینده محترم ومعزز مردم درمجلس خبرگان رهبری و روحانیت معظم شهرستان تشکر و قدردانی نمایم .

در پایان از همه عزیزان طلب بخشش وحلالیت درقصور وتقصیرات دارم.

در پناه خداوند متعال و عنایات امام عصر (عج) همیشه شاد و همواره سلامت باشید.

به دعا آمده ام هم به دعا دست برآر
که وفاباتوقرین بادوخدا یاورما

ارادتمند شما -علی راهوار

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها