تعداد بازدید: ۱۷۶۷
کد خبر: ۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 2019 20 June
اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی گرامی باد.
بی‌تردید مقوله تبلیغ اسلام و حركت در مسیر توسعه فرهنگ دینی پیمودن راهی بزرگ و در عین حال پرمسئولیت است. عنایت به مسئله‌ فرهنگ، جهت‌دهنده عرصه‌‌های توسعه‌ در جامعه اسلامی‌ ماست، به‌گونه‌ای كه می‌توان اذعان كرد گونه‌‌های دیگر توسعه را هدفمند نموده و صبغه فرهنگی به‌ آن‌ها می‌بخشد. اما آنچه در این مسیر همواره موجب آرامش دل‌های پیمایندگان راه بوده، گنجینه سرشار معارف اسلامی و دانش و تعهد این نیرو‌های ارزشمند وانقلابی بوده‌ است فرارسیدن اول تیرماه، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی بر مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی فرصتی نیكو است تا بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف بدارند و در گشایش هر چه بیشتر مسیر توسعه فرهنگ دینی سعی بلیغ نمایند.

مسئله تبلیغ در دین اسلام به عنوان یکی از تکالیف مطرح است و بر اساس فرموده قرآن دعوت به خیر و صلاح به مثابه احیای انسانهاست و در جامعه اسلامی و دینی به عنوان بخشی از علت مبقیه فرهنگ اسلامی و ثبات هویت دینی است. بدون شک فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس این نهاد مقدس و تبلیغی را می توان حرکتی مهم در تثبیت پایه های نظام اسلامی برشمرد. روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی بهانه ای است تا مبلغان و محققان با نگاهی به گذشته این حوزه، به دستاوردها، ضعف ها و راهكارهای ارتقای تبلیغات و اطلاع رسانی دینی توجه ویژه ای داشته باشند.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز اول تیرماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را تبریك عرض نموده، عزت روز افزوان اسلام و اعتلای مسلمانان را در اقصی نقاط جهان از خداوند منان مسئلت می‌دارد، امید است در راستای منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در سالی که بنام رونق تولید نام گذاری گردیده است بتوانیم در پیشبرد فرهنگ دینی و اهداف گام دوم انقلاب اسلامی گام های مؤثری را برداریم.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نی ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها