تعداد بازدید: ۱۴۰۸
کد خبر: ۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ - 2019 17 June
بیش از 56 درصد آزمون های نهایی دانشگاه پیام نور نی ریز بصورت تمام الکترونیکی در نیمسال جاری برگزار می شود.
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز،شهباز صداقت از برگزاری 3640 نفر آزمون در خردادماه سال جاری خبر داد و گفت: این آزمون ها برای حدود 600 دانشجو در 423 عنوان درس در نیمسال کنونی برگزار می شود که 2052 نفر آزمون  الکترونیکی و 1588 نفر آزمون کاغذی(تستی و تشریحی) در نیمسال جاری در واحد نی ریز خواهیم داشت. 

رئیس دانشگاه پیام نور نی ریز  از اجرایی سازی دستورالعمل نظام مدیریت سبز وزارت علوم خبر داد و گفت: گسترش آزمون های آنلاین و الکترونیکی طی سال های اخیر، اقدامی بزرگ و مثبت برای صرفه جویی در کاغذ و حفظ محیط زیست است.

وی با بیان اینکه آزمون های پایان نیمسال دوم 98-97دانشگاه پیام نور از 18 خردادماه آغاز شده و 10 تیرماه پایان می یابد، افزود: با تمهیدات صورت گرفته در این نیمسال بیش از 56 درصد آزمون های این واحد به شکل کاملا الکترونیکی برگزار می شود.

ایشان ضمن بیان این موضوع که در آزمون الکترونیکی، دانشجو این امکان را خواهد داشت که همزمان با پایان آزمون، نمره خود را دریافت کند، اظهار داشت: داﻧﺸﮕﺎه ﭘﻴﺎم ﻧﻮر ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺑﺰرﮔﺘﺮﻳﻦ داﻧﺸﮕﺎه آزﻣﻮن ﻣﺤﻮر ﻛﺸﻮر، ﺧﺪﻣﺎت و ﻛﻠﻴﻪ ﻓﺮاﻳﻨﺪﻫﺎي آزﻣﻮﻧﻲ را ﺑﻪ ﻃﻮر ﻛﺎﻣﻼ ﻣﻜﺎﻧﻴﺰه و در اﺻﻄﻼح ﺑﺪون ﻛﺎﻏﺬ ﺑﺮﮔﺰار می ﻜﻨﺪ و اﻣﺮوز در ﺟﺎﻳﻲ اﻳﺴﺘﺎده اﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻬﺎ ﻧﻔﺮ آزﻣﻮن را ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ و در ﺑﺎﻻﺗﺮﻳﻦ ﺳﻄﺢ اﻣﻨﻴﺖ و ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺳﻮاﻻت و در ﻋﻴﻦ ﺣﺎل ﺑﺎ ﺳﻄﺢ ﺑﺎﻻﻳﻲ از رﺿﺎﻳت ﻤﻨﺪي آزﻣﻮن دﻫﻨﺪﮔﺎن، ﺑﺮﮔﺰار ﻛﺮده اﺳﺖ.

شهباز صداقت، حذف کامل کاغذ و نجات جنگل ها و حفظ محیط زیست را از مهم ترین مزایای آزمون الکترونیکی دانست و ابراز امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور بتواند با تامین زیرساخت های لازم در آینده ای نزدیک تمام آزمون های خود را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

رییس دانشگاه پیام نور از برگزاری هر آزمون در دانشگاه پیام نور بعنوان یک کنکور یاد کرد و افزود آزمون های دانشگاه پیام نور در سطح بسیار استاندارد و ممتازی برگزار می شود که این باعث شده است هر دانشجو برای هر درس بطور میانگین 400 صفحه از یک کتاب درسی را مطالعه نماید که قبولی تعداد زیاد فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های تحصیلات تکمیلی و استخدامی نتیجه نوع تحصیل و ازمون در این دانشگاه می باشد.

این مقام مسئول در ادامه بیان نمود که دانشجویان دانشگاه پیام نور می توانند آزمون های پایان هر نیمسال خود را به دلخواه در هر شهری که تمایل داشته باشند برگزار نمایند. 

صداقت در پایان از پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور جهت نیمسال مهرماه از هم اکنون خبر داد و اعلام کردند که متقاضیان تا اوایل شهریور می‌توانند جهت ثبت نام در رشته های مورد تقاضا به دانشگاه مراجعه نمایند.‍ ‍


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها