تعداد بازدید: ۱۳۹۴
کد خبر: ۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳ - 2019 16 June
تاکی؟؟!
علی‌رغم گذشت یک روز از آسفالت خیابان ابوذر، پیمانکار آبفا شهری با پیکور نسبت به حفاری بخشی از مسیر اقدام کرد که این مسئله موجی از اعتراضات را به همراه داشت.

حامد فرغت شهردار نی‌ریز در پاسخ به این مسئله گفت: حدود ساعت ۱۲ ظهر  ۲۲ خرداد و در کمتر از ۲۴ ساعت اتفاقات آب امور آبفا شهری فضای یک متر در یک متر را بدون اطلاع شهرداری با پیکور حفاری کرده بود که همکاران شهرداری در محل حاضر و نسبت به این اقدام اعتراض کردند و شخصاً به مدیر آبفا شهری نی‌ریز معترض شدم و پس از بازدید معاون آبفا شهری مسئله مرتفع شد.


پیمانکار اعلام می‌کرد که ما دریچه‌ای در اینجا داریم که باید به روی آسفالت انتقال داده شود و این در حالی است که ما استعلام مکتوب از این اداره داشتیم.


البته تخریب آنچنانی هم صورت نگرفته بود و در حد یکی دو سانت از آسفالت جدید تخریب شده بود که جلوی آن گرفته و همان محل مجدداً ترمیم و آسفالت شد.


در ادامه شکوهی مدیر آبفا شهری نی‌ریز در پاسخ به این مسئله گفت: در این باره من پیگیری‌های متعددی را انجام دادم.


متأسفانه پیمانکار شهرداری که نسبت به آسفالت مسیر اقدام می‌کرد یکی از سرشیرهای ما را نادیده گرفت و روی آن را آسفالت کرده است.


ما متعهد به استعلام شهرداری بوده و هستیم اما باید دقت کنید که سرشیرها نباید به زیر روکش آسفالت بروند.


متأسفانه یکی از سرشیرها به دلیل عبور فنیشر نشست کرده بود که پیمانکار شهرداری آن را ندیده و با هماهنگی کسانی که آنجا مشغول آسفالت بودند بنا شد بخش کوچکی از مسیر برداشته شود تا سرشیر به روی آسفالت بیاید.


شکوهی در پایان اعلام کرد: بر اساس مصوبه‌ای که در اختیار داریم این وظیفه شهرداری است که کل سر شیرها را در زمان روکش خیابان‌ها به روی سطح بیاورد اما با توجه به اینکه همکاری تنگاتنگی با شهرداری داریم علیرغم هزینه‌های سنگین این کار را خودمان برعهده گرفته‌ایم.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها