تعداد بازدید: ۱۷۲۶
کد خبر: ۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ - 2019 05 June
ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان 98 در حالی به ایستگاه آخر نزدیک شد که فینالیست های سال گذشته، برای کسب عنوان قهرمانی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
مجید پاکیزه دامن: در آخرین بازی از دور گروهی این رقابت ها و از گروه A، پنجشنبه 9 خرداد داناشهر به لطف پیروزی 2 بر 1 مقابل پاس توانست با گلزنی محمدرضا رحیمی و رضا کاظمی در مقابل تک گل امیرحسین قصابی به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی راه یابد.

در این بازی که رضا کاظمی بهترین بازیکن میدان بود، عباس رضایی، مسعود مرادزاده و مهدی قرشی کار قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دیگر بازی این مرحله که از گروه B برگزار شد، شهدای مشکان با برتری 4 بر 2 توانست وحدت نواب را از پیش رو بردارد تا وحدت نواب با توقف در این بازی، از صعود به مرحله حذفی بازماند و به جای او وزرا حریف شهید بیاتی در نیمه نهایی شود.

در این دیدار برادران ابوالفضل و حمزه خاموشی با درخشش خود توانستند بهترین بازیکنان زمین لقب بگیرند.

حسن شفیعی، مهدی قرشی و عباس رضایی در حالی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که ابوالفضل خاموشی 2 و ابراهیم اسماعیلی و محمدحسین یوسفی هرکدام یک بار موفق به باز کردن دروازه وحدت نواب شدند و صمد زارع و صالح خداترس دو گل وحدت نواب را به ثمر رساندند.

اما در مرحله نیمه نهایی این مسابقات که دوشنبه هفته قبل برگزار شد، در نخستین دیدار، شهید بیاتی مدافع عنوان قهرمانی، با برتری 3 بر 1 مقابل وزرا توانست برای دومین سال پیاپی به فینال این رقابت ها راه یابد.

در این دیدار که مسعود مرادزاده، جواد نیک بین و وحید کشاورز به قضاوت آن پرداختند، احسان اسماعیلی، سبحان طغرایی و سجاد شاهسوند گل های شهید بیاتی را به ثمر رساندند و تک گل وزرا به وسیله هاشم وطن خواهی وارد دروازه شهید بیاتی شد.

ضمن اینکه سجاد شاهسوند با ارائه یک بازی برتر، بهترین بازیکن زمین در این مسابقه بود.

در دومین بازی از این مرحله، رینگ اسپرت که نایب قهرمانی سال قبل را با خود یدک می کشد، مقابل داناشهر با حساب 7 بر 4 پیروز شد تا برای گرفتن انتقام فینال 97، حریف دوباره شهید بیاتی شود.

این دیدار را نیز حسن شفیعی، مهدی قرشی و علی ملایی قضاوت کردند و رینگ اسپرت  با 2 گل مجتبی هاشم زاده و 2 گل از یاور زارعی و گل های ایمان ممتازیان و رسول زارعی و همچنین گل به خودی حسن پیروزی موفق به خلق این نتیجه شد.

در دیگر سوی میدان، علی بیگی 2 و عارف اعتباری و حسن پیروزی گل های داناشهر را به ثمر رساندند.

در این بازی، ایمان ممتازیان بازیکن تیم رینگ اسپرت بهترین بازیکن میدان بود.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها