تعداد بازدید: ۲۰۳۴
کد خبر: ۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ - 2019 19 May
وداع با بهنام صفوی خواننده پاپ
بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان در ۳۶ سالگی درگذشت.

وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد.


در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت اما بامداد ٢٣ اردیبهشت ١٣٩٨ در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.


بهنام ١٥ تیر ١٣٦٢ در شیراز متولد شد، او پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ١٦ سالگی در آنجا زندگی کرد.


پدرش کارمند بازنشسته و مادرش خانه‌دار است، او دو خواهر به نام‌های مهرناز و مهناز دارد.


بهنام در مورد ازدواج‌اش می‌گوید: فکر می‌کنم یکی از اتفاقات مهم زندگی هر انسانی ازدواج است و هیچ ارتباطی هم به جلوگیری از پیشرفت کاری ندارد. اتفاقاً خیلی از مواقع به پیشرفت و رشد انسان کمک می‌کند. ازدواج یک مرحله جدید در زندگی است و فکر می‌کنم می‌تواند به عنوان موتور محرک زندگی عمل کند.


من برنامه‌ریزی و تصمیمی برای ازدواج نداشتم و همه چیز با خواست خدا پیش آمد و قسمت بود که ازدواج کنم، انتخاب خودم بود و خانواده عزیزم هم به انتخاب من احترام گذاشتند و من را حمایت کردند.

فعالیت هنری
تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران بود و در حوالی قیطریه تهران زندگی می‌کرد. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.


نخستین آلبومش را با نام «عشق من باش» در سال ١٣٨٨ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به شمار می‌آمد و  کنسرت‌های داخلی و خارجی زیادی را برگزار کرده بود.


وی درسال١٣٨٥قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم «عشق من باش» شد. 
صدای بهنام صفوی شباهت زیادی با صدای رضا صادقی دارد.

ترانه شناسی 
عشق من باش (١٣٨٨)
آرامش (١٣٩١)
فوق العاده (١٣٩٣)
بگودوستم داری (١٣٩٤)
معجزه (١٣٩٥)

تک آهنگ‌ها
حیف، خدا، تولد دوباره، تب، فرصت کمه، سوء‌تفاهم، محرم اسرار (به همراه:شهرام شکوهی)، سؤال، همین حوالی، احساس عجیب، نامه عشق، وقتی تو باشی، خاک تب‌دار، بهترین روز خدا، عشق بی‌نظیر، اخراجی‌ها ٣ (نماهنگ اخراجی‌ها ٣)، آرامش، تو نزدیکی (به همراه:علی اصحابی و فرزاد فرزین)، چقدر خوبه، دیونه بازی (با: شهاب رمضان)، طاقت ندارم، هنوز عاشقتم (با: شهاب رمضان)، دلگیر، کاش خدا منو ببینه.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها