تعداد بازدید: ۳۲۱۵
کد خبر: ۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ - 2019 14 May
فرماندار شهرستان نی ریز به همراه معاونین عمرانی و برنامه ریزی، بخشداران پشتکوه و قطرویه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین ارشد ادارات شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات از کارخانه سیمان خاکستری نی ریز بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری، فرماندار نی ریز هنگام بازدید میدانی از این کارخانه بر لزوم توسعه صنعت و اشتغال در شهرستان نی ریز تاکید نمود و اظهار داشت : باید با درایت، همکاری و تلاش همه دستگاه ها و صاحبان صنایع ،چرخ صنعت و اقتصاد رابه حرکت در آوریم تا در آینده ای نزدیک شاهد کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید و اشتغال این شهرستان باشیم. 

وی افزود : توجه به رفع مشکلات صنعت، اولویت دولت بوده که خوشبختانه تاکنون نیز اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار نی ریز همچنین در این بازدید طی نشستی که با مدیر عامل کارخانه داشت ضمن بررسی مسایل و مشکلات این واحد تولیدی در جریان آخرین اقدامات انجام شده توسط مدیریت این مجموعه قرار گرفت.  

گفتنی است :کارخانه سیمان خاکستری نی ریز که از سال 86 کار مطالعات و احداث آن شروع شده اکنون 98 درصد پیشرفت  فیزیکی دارد و ظرفیت اسمی تولید آن سه هزار و 300 تن سیمان در روز است که هم اکنون در حال تولید کلینکر می باشد.  

این مجموعه صنعتی در فضایی به وسعت 50 هکتار احداث شده و با بهره برداری کامل از این کارخانه 220  نفر به صورت مستقیم و چهارهزار نفر به صورت غیر مستقیم از مزایای اشتغال دراین کارخانه بهره مند می شوند . 

همچنین سهام این کارخانه به صورت مردمی ارائه شده و 14 هزار نفر از مردم منطقه و استان فارس سهامدار این واحد تولیدی هستند.




نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها