تعداد بازدید: ۲۵۴۸
کد خبر: ۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ - 2019 06 May
قاچاقچیانی که در برخورد با پلیس متوقف شدند، محموله 400 کیلویی مواد مخدر را به آتش کشیدند.
حسین قانع، هورگان: بنا بر اعلام فرمانده انتظامی نی‌ریز، تیمهای عملیاتی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در دقایق پایانی شنبه 14 اردیبهشت ماه، در حین کنترل محورهای ورودی شهرستان از سمت استانهای شرقی، به یک وانت مزدا دوکابین که با سرعت زیاد در محورهای فرعی شهرستان حرکت می‌کرد، مشکوک شدند.

سرهنگ سید‌خالد یوسفی گفت: این خودرو تحت نظر قرار گرفت و دقایقی بعد یک پژو 405 نیز که به عنوان اسکورت عمل می‌کرد، شناسایی شد. تیمهای عملیاتی مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز چندین کیلومتر و به صورت نامحسوس هر دو خودرو را در تاریکی شب تعقیب کردند. 

در موقعیت مناسب و با شلیک هشدار برای متوقف کردن خودروها اقدام شد. اما آنها متوقف نشدند و خودرو اسکورت با رانندگی خطرناک و مارپیچ راه مأموران را بست تا مانع از گیر افتادن خودرو حامل مواد مخدر شود. تیم نخست با زدن لاستیکها و شلیک به موتور پژو، آن را تحت کنترل گرفت و متوقف کرد. تیم دوم عملیاتی نیز وانت مزدا را تعقیب کرد، ولی وانت حامل محموله با استفاده از تاریکی، فاصله گرفت و برای دقایقی کوتاه ناپدید شد. بلافاصله مشخص شد که خودرو وارد یکی از روستاهای مرزی شهرستان شده است. زمانی که راننده وانت متوجه شد به دام افتاده و نمی‌تواند فرار کند، خودرو حامل مواد مخدر را آتش زد و خود در تاریکی شب متواری شد. مأموران به سرعت در محل حاضر شده و آتش را خاموش کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: در این عملیات 254 کیلو تریاک و 140 کیلو حشیش از قاچاقچیان به دست آمد. 2 خودرو توقیف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد. تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها