تعداد بازدید: ۲۱۷۶
کد خبر: ۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 2019 04 May
مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید نی‌ریز + تصاویر
فرماندار جدید نی‌ریز با بیان این که مردم نی‌ریز استحقاق بهترین‌ها را دارند، به مسئولان شهرستان گفت باید تلاش کنیم از رنج و سختی مردم بکاهیم.
عابد نعمتی:  مراسم تودیع و معارفه محمدرضا امیری فرماندار سابق و حمید یزدان‌‌پناه فرماندار جدید شهرستان نی‌ریز امروز صبح (شنبه، 14 اردیبهشت) در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور احمدی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، استوار مدیر کل سیاسی استان، حقانی مدیر حراست استانداری، پاکنژاد مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری، امام جمعه،نماینده مجلس،  مسئولان شهرستان و گروه‌های مختلف مردم برگزار شد، ابتدا علی راهوار سرپرست فرمانداری به سابقه تاریخی و ظرفیت‌های مهم شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه به حقوق قانونی مردم از محل 15 درصد سهم دولتی معادن شد.

امام جمعه نی‌ریز از خدمات فرماندار سابق تشکر کرد و او را عامل اصلی خارج کردن شهرستان نی‌ریز از تنگنا دانست.
آیت‌ا... فقیه گفت: مهندس امیری در انتخابات گذشته مقاومت کرد و بهترین انتخابات مجلس انجام شد؛ به طوری که انتخاب فرماندار بومی از پیامدهای همان انتخاب است.
در ادامه، نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی به معرفی فرماندار جدید پرداخت و از خدمات امیری تقدیر کرد.

اصغر مسعودی ویژگی مسئولان از زبان امام خمینی و مقام معظم رهبری را برشمرد و به ظرفیتها و نیازهای شهرستان پرداخت.
وی گفت: از فرماندار جدید می‌خواهم تلاش کند تا  پیگیری‌هایی که برای رفع نیازهای شهرستان انجام شده به ثمر برسد.

فرماندار سابق نی‌ریز هم در سخنانی از خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ خود برای مردم نی‌ریز گفت و این که تمام تلاشش را انجام داده تا در زمان مسئولیت در راه پیشرفت سیاستهای دولت انجام وظیفه کند.

محمدرضا امیری گفت: من در این مدت با شادی‌های مردم شاد شدم و با بغض آنها گریستم.
وی از همه اقشار و مسئولان شهرستان که در این 5 سال با او همراهی کردند تشکر کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز گفت: مشکلات زیاد است؛ اما هنر یک مدیر در همین حوزه پیچیدگی‌ها و اولویت‌بندی مشکلات است که باید با برنامه‌ریزی در جهت حل آنها تلاش کند.
احمدی‌زاده فرماندار جدید نی‌ریز را از نیروهای با اخلاقی دانست که توانسته با تجربه خود تقاضای مردم برای داشتن فرماندار بومی را فراهم کند.

در ادامه جلسه، فرماندار جدید نی‌ریز این انتخاب را ثمره اتحاد و همدلی بزرگان، فرهیختگان و مسئولان دانست و خدمت در سرزمین مادری خود را سعادتی بزرگ خواند.

حمید یزدان‌پناه سال پیش رو را سال تهدیدات و فرصتها برشمرد و گفت: «مردم نی‌ریز استحقاق بهترینها را دارند. ما باید تلاش کنیم تا از رنج و سختی این مردم بکاهیم.»

وی در ادامه به سابقه خدمات و مسئولیتهای 28 ساله خود اشاره کرد و گفت: «با توجه به انتخابات پیش رو، باید تلاش کنیم تا فضای شور و نشاط را برای فعالیت احزاب و جوانها فراهم کنیم. من این اطمینان را به جوانان خواهم داد که فضای گفتگو و گفتمان سیاسی و آزادی احزاب را در این شهرستان پی‌ریزی و سازماندهی کنم.»

مشروح کامل این جلسه را در نسخه چاپی شماره آینده هفته‌نامه نی‌ریزان فارس بخوانید.











نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها