تعداد بازدید: ۲۶۶۴
کد خبر: ۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ - 2019 30 April
در اقدام اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز :
طی چند ساعت عملیات اطلاعاتی- پلیسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز، در نقاط مرزی شهرستان 222 کیلو تریاک از قاچاقچیان کشف شد.
حسین قانع: بنا به گفته فرمانده انتظامی نی ریز، در یک اقدام گسترده اطلاعاتی- پلیسی، پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز از جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر از استانهای شرقی به شهرستان های همجوار آگاه شدند.

 سرهنگ دوم سید خالد یوسفی افزود : چند تیم عملیاتی مبارزه با مواد مخدر از ساعات ابتدایی دوشنبه 9 اردیبهشت ماه سال جاری در بخش قطرویه و نزدیکی مرزهای حوزه استحفاظی شهرستان حاضر شده و اقدام به کنترل نامحسوس محورهای مواصلاتی، اصلی، فرعی و ورودی و خروجی در چندین نقطه کردند. یکی از تیم های کنترل و مراقبت در ساعت 9 صبح به یک  وانت مزدا  که در حال ورود به حوزه استحفاظی شهرستان بود؛ مشکوک  شد.

راننده وانت با دیدن خودرو مأموران از فاصله ای دور اقدام به دور زدن کرده و بر می گردد. این خودرو تحت مراقبت قرار گرفت. آنها متوجه شدند که این خودرو وارد روستای عباس آباد رودخور شده و بعد از دقایقی نیز روستا را ترک کرد. سرانجام خودرو به سمت زمینهای کشاورزی روستا رفته و با استفاده از توانایی خودروهای وانت، متواری شد.


سرهنگ یوسفی فرمانده انتظامی نی ریز در ادامه با ستودن تلاش های مأموران انتظامی گفت : مأموران با استفاده از شم پلیسی  و کارآگاهی خود وارد این روستای متروک شده و با رد زنی موفق شدند؛ محل رفت و آمد وانت مزدا  به داخل این روستا و یک دامداری متروکه را پیدا کنند. در بازرسی مأموران از این دامداری مقدار 222 کیلو تریاک بسته بندی شده کشف گردید.

اکنون قاچاقچیان شناسایی شده و تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر نی ریز برای دستگیری آنان در جریان است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها