تعداد بازدید: ۱۳۷۳
کد خبر: ۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ - 2019 30 April
علی راهوار سرپرست فرمانداری شهرستان نی‌ریز به مناسبت نهم اردیبهشت روز شوراها پیامی را به شرح زیر صادر کرد.
بسمه تعالی

یكی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفكری و مشورت است.

دین مبین اسلام به عنوان مكتبی جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه كرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی كه در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفكری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت، جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

بی‌شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه‌های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می‌توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت و حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه شهرستان  نی‌ریز که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنند، تبریک عرض می نمایم.

با امید به اینکه به حول و قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد،  بالنده‌تر و با تجربه‌تر از پیش در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام بردارند.

علی راهوار
سرپرست فرمانداری شهرستان نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها