تعداد بازدید: ۱۳۸۰
کد خبر: ۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷ - 2019 28 April
نماینده مجلس 
سؤال:
چرا شما نمایندگان از صادرات میوه و سبزیجات از مرز قصرشیرین ممانعت نمی‌کنید؟
 
جوابیه:
راستش را بخواهید آنطرف گران‌تر می‌خرند. شما مردم خودمان می‌خواهید ارزان‌خری کنید خب برای ما نمی‌صرفد به شما بفروشیم. مشکل از ما نیست که ارزش پول ملی شما پایین است. هر وقت ارزش پول ملی‌اتان را بالا بردید به شما هم می‌فروشیم. شاعر می‌گوید: هر چقدر پول بدهی آش می‌خوری.
 
آنطرف مرز دارند پیاز می‌خرند کیلویی ٢٠ هزار تومان توقع دارید اینطرف بفروشیم ١٣ هزار تومان؟ خب توقع بیجایی است!!
 
سؤال:
مگر پهن کردن فرش چقدر زمان می‌برد؟ منظور چمن مصنوعی است. می‌خواهید افتتاح آن را به زمان انتخابات موکول کنید؟
 
جوابیه:
می‌گم پیشنهاد بدی هم نیستا! حتی می‌تونیم یه مسابقه جذاب بین طرفدارای کاندیداها برگزار کنیم. اَی حال میده، اَی حال میده.
 
سپاه ناحیه نی‌ریز
لطف کنید اتاقک یا مرکز پایگاه بسیج جلو درِ مسجد جامع کبیر را چون پایگاه امام‌خمینی و مسجد جامع‌مهدی بردارید. چون هم پیاده‌رو را گرفته و هم تبدیل به محل ریختن زباله شده و  استفاده‌ای ندارد.
 
فضولی قل‌مراد:
خود اینجانب چندین بار که از نماز صبح بر می‌گشتم به محض پیچیدن به سمت راست، با سر رفته‌ام توی این اتاقک و به جای فلکه سر از آسیاب آبادزردشت درآورده‌ام. خدا خیرتان بدهد؛ به فکر این روزهای مردم باشید که مغز مردم هنگ‌ِ هنگ است و همینطوری راه راست را کج و کوله می‌روند.
 
بیمارستان شهدا
لطفاً سیستم نوبت‌دهی درمانگاه بیمارستان را به‌روز کنید تا شهروندان مجبور نشوند از ساعت سه بامداد جلوی درمانگاه باشند. در شهرستانهای همجوار سیستم نوبت‌دهی تلفنی است و مشخص است آنها برای شهروندانشان ارزش قائل هستند.
 
جوابیه:
این روزها مردم برای پیاز در صف می‌ایستند آنوقت شما حاضر نیستید برای سلامت خودتان در صف بایستید؟ خب بروید صف پیاز را نوبت‌بندی تلفنی کنید. چرا به ما گیر می‌دهید؟ والله به خدا!!
 
نی‌ریزان فارس
چرا در شماره ٢٢٤ نی‌ریزان فارس پایین صفحه بالای متن گاندی آرم شرکت پپسی است؟ شما اسپانسر پپسی هستید؟
 
جوابیه قل‌مراد:
خیر اولاً که ما به خداوندی خدای احد واحد  هیچ ارتباطی با شرکت پپسی نداریم که بخواهیم اسپانسر آن باشیم. اصلاً این پولها از حلقوم ما پایین نمی‌رود.
 
دوماً که اصلاً پپسی‌خور نیستیم و بیشتر زمزم زرد می‌زنیم. ضمناً از نوشابه مشکی هم متنفریم.
 
سوماً این اصلاً آرم پپسی نیست. 
 
(بابا جان وقتی پپسی می‌خورید یک نگاهی  به آرم آن بیندازید تو رو به خدا)
 
 
چهارماً این آرم، نمادنوعی عرفان شرقی است به نام «یین و یانگ». از دیدگاه چینیان باستان، در همهٔ پدیده‌ها و اشیاء غیر ایستا در جهان هستی، دو اصل متضاد ولی مکمل وجود دارد. یین و یانگ مانند شب و روز یا زمستان و تابستان بخشی از چرخه هستی هستند. وقتی تعادل و احساس خوبی به وجود می‌آید که تعادل بین یین و یانگ برقرار باشد. نقطه‌های متضادی که داخل شکل یین و یانگ دیده می‌شود به این مفهوم است که یین وقتی به حداکثر خودش برسد، و می‌خواهد تمام شود در درونش یانگ را دارد و وقتی هم که یانگ می‌خواهد به حداکثر خود برسد در درونش یین را دارد. یعنی وقتی یکی تمام می‌شود، دیگری در درونش رشد می‌کند و این چرخه ادامه پیدا می‌کند.
 
پنجماً هرچه فکر کردیم و به این مغز ناچیز فشار آوردیم نفهمیدیم که چرا آرم به این کوچکی بیشتر از کله خدابیامرز گاندی و جمله عمیق او جلب توجه کرد.
 
ورزش و جوانان
آب لوله از بالکن طبقه دوم این اداره درست وسط پیاده‌رو روی عابران پیاده می‌ریزد. لطفاً رسیدگی کنید.
 
جوابیه:
نه بابا این آب لوله نیست؛ عرق ورزشکارانی است که آن بالا دارند تمرین می‌کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها