تعداد بازدید: ۲۶۳۱
کد خبر: ۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 2019 27 April
جوان 18 ساله‌ای که شب گذشته در شهر مشکان تصادف کرده و دچار مرگ مغزی شده بود، اکنون در بیمارستان شهدای نی‌ریز زنده نگه داشته شده و تا ساعاتی دیگر به بیمارستان پیوند اعضاء بوعلی سینا شیراز منتقل خواهد شد.
حسین قانع، هورگان: به گفته مسئولان درمانی شهرستان، حدود ساعت 20 شب گذشته (جمعه 6 اردیبهشت)، در بلوار ورودی شهر مشکان و روبروی جایگاه بنزین این شهر، یک خودرو سواری با یک موتورسیکلت برخورد کرد. موتورسوار که جوانی 18 ساله بود و در مرخصی سربازی به سر می‌برد، به شدت از ناحیه سر آسیب دید. 

مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستان شهدای نی‌ریز منتقل شد. با انتقال جوان به نی‌ریز و با حضور دکتر نیما درخشان جراح و متخصص مغز و اعصاب و دیگر متخصصان، و با انجام معاینات تخصصی، مشخص شد که بافت مغز کاملاً از بین رفته و او دچار مرگ مغزی شده است. 

در صحبتی که با خانواده این جوان صورت گرفت، آنها در اقدامی خداپسندانه و نیکوکارانه، با اهداء اعضای بدن این جوان موافقت کردند. پیکر وی زیر نظر متخصصان و و با دستگاه‌های تخصصی در بخش آی‌سی‌یو زنده نگه داشته شده و تا ساعتی دیگر تحویل تیم پیوند بیمارستان بوعلی سینا شیراز خواهد شد. 

اخبار تکمیلی اعلام می‌گردد.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
پاراگراف آخر اشتباه تایپی دارد
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
هم خدمتیه برادرم بود .جوون رعنایی بود .حیفففففف حیفففف ک زود رفت ...

واقعا ب دنیا اعتباری نیست .

روحش شاد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها