تعداد بازدید: ۲۳۲۶
کد خبر: ۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ - 2019 24 April
مدرسه 8 کلاسه خیر ساز شهيدان حامد و ادهم توكل چهارشنبه 4 اردیبهشت افتتاح شد.

بیتا فسایی، نی‌ریزان فارس: مدرسه 8 کلاسه خیرساز شهیدان حامد و ادهم توکل چهارشنبه 4 اردیبهشت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل توسعه و نوسازی مدارس استان فارس، مادر شهیدان توکل «طلعت معماری» و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این مدرسه که در مسكن مهر جنب مسجد پيامبر اعظم واقع شده در مدت 3 سال با زیر بنای 720 مترمربع در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و با هزینه 800 میلیون تومانی ساخته شده است. 500 میلیون تومان از این مبلغ توسط خیر این مدرسه پرداخت شده است.


مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز در آئین افتتاحیه گفت: امروز مادر شهیدان توکل که دو فرزندش را تقدیم انقلاب کرد با احداث این آموزشگاه بار دیگر ثابت کرد که عرصه خدمت و انفاق، زمان و مکان نمی‌شناسد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی ضمن گفت: خیران مدرسه‌ساز فرشتگان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

اصغر مسعودی افزود: با همه مشکلاتی که در عرصه تحریم‌ها داریم طی سه سال گذشته ۴۰ پروژه نوسازی شامل ۲۱۰ کلاس به مساحت ۲۹ هزار مترمربع با هزینه ۱۷میلیارد تومان و ۷ پروژه خیرساز با هزینه ۳ میلیارد تومان در شهرستان نی‌ریز ساخته شده است.

معاون توسعه و نوسازی مدارس استان فارس با اشاره به اینکه فضای آموزشی، تأثیر مستقیم بر نحوه تربیت دانش‌آموزان دارد، تصریح کرد: ما برای اینکه بتوانیم دانش‌آموزان را در فضای آموزشی نگه داریم و آنها را به مدرسه جذب کنیم نیازمند یک مکان کامل و مهجز به آزمایشگاه، فضای ورزشی و مشاوره داریم.

شیروانی همچنین تأکید کرد : ساخت فضای ایمن و با نشاط از اهداف اصلی ما در بحث مدرسه سازی است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
setoudeh
United States
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
0
واقعا به این نیکوکاران باید آفرین گفت. کشور به این نیکوکاران در همه صحنه ها نیاز دارد. کاش خیران گرامی معدن کاران، صنعت کاران و اندیشمندان و .... جهت کمک به بخش درمان شهرستان و به ویژه برای کمک به بیمارستان شهدا گام بر می داشتند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
این مدرسه کجای نی ریز قرار دارد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها