تعداد بازدید: ۲۵۹۳
کد خبر: ۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ - 2019 24 April
توسط پلیس آگاهی نی‌ریز
3 کلاهبردار که در فصل انار 400 میلیون تومان در آباده‌طشک کلاهبرداری کرده بودند، پس از چند ماه در اصفهان دستگیر شدند.
حسین قانع، هورگان: به گفته فرمانده انتظامی نی‌ریز، در آبان‌ماه سال 1397 خورشیدی، 3 مرد با یک پژو 206 به شهر آباده‌طشک وارد شده و با حضور چند روزه خود و ارتباط با اهالی، اطمینان چند نفر را جلب کردند.

سرهنگ سید‌خالد یوسفی گفت: این 3 نفر با توجه به آغاز فصل برداشت انار، موفق شدند با فریب 20 نفر از باغداران آن شهر، انارهایشان را با دادن چکهای مدت‌دار بخرند؛ به طوری که به چند نفر حتی چک هم ندادند. اما پس از گذشت چند ماه و زمانی که موعد پاس کردن چکها رسید، چکها پاس نشدند. 

این افراد در دادگاه عمومی آباده‌طشک اقدام به طرح شکایتی به مبلغ 400 میلیون تومان کردند. با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی به پرونده و پیگیری آنها، مشخص شد امضاء روی چکها جعلی بوده و احتمالاً دسته چک کلاهبرداران سرقتی است. پس از چندین ماه پیگیری، سرانجام در اواخر فروردین 1398 کلاهبرداران در استان اصفهان شناسایی و ردیابی شدند. با نیابت قضایی، 2 نفر از کلاهبرداران در روزهای نخست اردیبهشت سال جاری در این استان دستگیر و به نی‌ریز منتقل شدند. 

تحقیقات و بازجویی از متهمان دستگیر شده توسط دادگاه عمومی آباده‌طشک و پلیس آگاهی نی‌ریز ادامه داشته و تلاش برای دستگیری فرد سوم نیز در جریان است.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها