تعداد بازدید: ۱۲۹۵
کد خبر: ۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ - 2019 20 April
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز از گرانی و تورم در جامعه انتقاد کرد و خطاب به دولتمردان گفت: «باید با فساد مبارزه و برای مردم شغل ایجاد کنید؛ وگرنه کاری از پیش نمی‌رود.»

عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه 30 فروردین، از وضعیت گرانی و تورم حاکم بر کشور که به گفته ایشان به همه چیز سرایت کرده و هر روز بدتر می‌شود، به شدت انتقاد کرد.

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «دولت نباید مستقیماً در اقتصاد دخالت کند. باید آن را به بخش خصوصی بدهد؛ چون مردم خودشان بهتر می‌توانند عمل کنند.»

ایشان افزود: «5 سال افزایش نقدینگی مردم را بدبخت کرد. باید با فساد مبارزه و برای مردم شغل ایجاد کنند؛ وگرنه کاری از پیش نمی‌رود. باید تلاش کنند جامعه را از فقر نجات دهند و برنامه‌های بانکها را منظم کنند. با حرف و وعده که نمی‌شود؛ باید عمل کنند. مگر رونق اقتصادی با حرف می‌شود؟ باید مرد کار بود.»

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر رسیدگی به سیل‌زدگان، لزوم استفاده از کمک همه اقشار مردم در کنار برداشت از صندوق توسعه را خاطرنشان کرد.

آیت‌ا... فقیه امنیت دو کشور ایران و پاکستان را در سایه اتحاد دانست و گفت که آمریکا و عربستان سعودی در تلاش برای اختلاف بین این دو کشور هستند.

امام جمعه نی‌ریز سالروز تشکیل سپاه پاسداران به دستور امام خمینی(ره) را یادآور شد و گفت: «جوانهای متدین و آنهایی که در مساجدتربیت شده بودند، گرد امام جمع شدند و سپاه را تشکیل دادند. آنها در طول 40 سال با دشمنان اسلام جنگیدند، ایستادگی کردند و نقشه‌هایشان را در منطقه بر آب دادند.»

ایشان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) را تبریک گفت و اظهار داشت: «مردم باید برای ایجاد تمدن اسلامی آماده و مهیا باشند و امت اسلامی را تشکیل دهند تا نظام اسلامی سراسر دنیا را فرا گیرد و دولتهای ستمگر نابود شوند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها