تعداد بازدید: ۱۵۵۰
کد خبر: ۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶ - 2019 16 April
چهارشنبه 28 فروردین سال جاری :
روز چهارشنبه 28 فروردین ماه سال جاری، فرمانده انتظامی شهرستان برای دیداری حضوری و رو در رو با شهروندان در پاسگاه انتظامی شهر آباده طشک، پذیرای اهالی این بخش خواهد بود.

حسین قانع: بنا بر اعلام روابط عمومی فرماندهی انتظامی نی ریز، طی سال جدید سرهنگ سید خالد یوسفی فرمانده انتظامی شهرستان در راستای سیاستهای مردمی و اجتماعی این نیرو و جهت ارائه خدمات  بهتر به شهروندان و اهالی شهر ها و روستاهای دور افتاده شهرستان، طی برنامه ای از پیش تعیین شده، در کلانتری ها و پاسگاههای انتظامی شهرستان حاضر خواهند شد.

سرهنگ یوسفی در این دیدارها که دومین آن در سالجاری است؛ به صورت حضوری و رودر رو با شهروندان بخش آباده طشک برای شنیدن مشکلات، سئوالات، انتقادات و غیرو  به گفتگو خواهد نشست. این دیدار که صبح روز چهارشنبه هفته جاری (28 فروردین 1398 خورشیدی )، از ساعت 10 تا 12 صبح در پاسگاه انتظامی آباده طشک برگزار خواهد شد؛

تیمی از کارشناسان و معاونان این فرماندهی نیز  سرهنگ یوسفی را همراهی می کنند.

این گروه  مجرب به سئوالات، انتقادات، مشاوره های لازم در زمینه های مختلف  انتظامی و اجتماعی، مشکلات آنان و غیرو که توسط اهالی بخش آباده طشک مطرح گردد؛ پاسخ  ها و راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها