تعداد بازدید: ۱۳۴۶
کد خبر: ۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ - 2019 15 April
مستند تلویزیونی«شهر به شهر» در شهرستان نی‌ریز تولید و از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
روابط عمومی فرمانداری: جلسه هماهنگی و هم اندیشی ساخت برنامه تلویزیونی شهر به شهر در شهرستان  نی‌ریز به ریاست ارش اسدپور معاون عمرانی فرماندار، بخشداران، شهرداران، رؤسای شورای شهرها و جمعی از مسئولان اجرایی مرتبط و همچنین نماینده شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار در تشریح این خبر گفت: تولید و پخش مستند شهر به شهر با توجه به پتانسیل و قابلیت‌های ارزشمند شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و… می‌تواند جهت معرفی شهرستان نی‌ریز ارزشمند و قابل اهمیت باشد و تحقق این امر فرصت خوبی برای معرفی  شهرستان  نی‌ریز در کشور است.

اسدپور در ادامه افزود: شهر به شهر یکی از برنامه‌های تولیدی شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی می‌باشد که با سفر به شهرهای مختلف کشور به معرفی شهر، جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم و... این شهرها می‌پردازد.

در ادامه بنیادی مدیر تولید برنامه شهر به شهر در خصوص چگونگی تهیه و تولید مستند فوق توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این برنامه که در آیتم‌های ۲۰ دقیقه‌ای عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، تلاش می‌کند قابلیت‌های شهرها را در بخش‌های مختلف اعم از فرهنگی، مذهبی، تاریخی، در سطح کشور معرفی نماید.

شایان ذکر است زمان دقیق پخش این مستند متعاقباً به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می‌شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها