تعداد بازدید: ۱۶۶۷
کد خبر: ۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ - 2019 10 April
معاون توسعه و پشتیبانی آموزش وپرورش نی ریز خبر داد:
این مدرسه در دو طبقه در انتهای بلوار نصر در مدت یکسال احداث خواهد شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش: معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش از آغاز پروژه ساخت آموزشگاه 12 کلاسه که با همت معلم دونده نی‌ریزی  مصوب شده بود خبر داد.

مجید منفرد نی ریزی با بیان اینکه پیگیری‌های مستمر و مکاتبات متعدد موجب تحقق این امر گردیده است، گفت: بالاخره پس از گذشت 2 سال از قول معاون وقت وزیر آموزش و پرورش مقدمات احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه در مرکز شهر نی‌ریز فراهم گردید.

مجید منفرد نی ریزی ضمن تشکر از منوچهر فرج‌زاده معلم دونده نی‌ریزی که پیام دانش‌آموزان را برای احداث مدرسه با دوندگی مسافت نی‌ریز تا شیراز در جشنواره خیرین به گوش مسئولین و خیرین مدرسه‌ساز رساند، افزود: معاون وقت وزیر آموزش و پرورش با دیدن حرکت این معلم دونده خوش ذوق و پر تلاش نی‌ریزی که با کوله‌باری از دست نوشته‌های دانش‌آموزان به همراه شاخه‌های گل در این جشنواره حضور یافت، قول احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه را به دانش‌آموزان نی‌ریزی داد.

وی در ادامه بیان داشت: این مدرسه در زمینی به مساحت 3180 متر با زیر بنای 1340 متر دردو طبقه با اعتباری بالغ بر3 میلیارد و 200 میلیون تومان در انتهای بلوار نصردر مدت یکسال احداث خواهد شد.
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها