تعداد بازدید: ۲۱۱۷
کد خبر: ۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ - 2019 27 March
علی راهوار همچنین به شکرانه نزول باران رحمت الهی پیامی صادر نمود.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز: با پایان یافتن بارش باران و نزول رحمت الهی و عادی شدن فعالیت‌های شهروندان در شهرستان نی‌ریز، علی راهوار سرپرست فرمانداری طی پیامی از همه عوامل ودست اندرکاران  ستاد  مدیریت بحران تقدیر و تشکر نمود.

پیام راهوار سرپرست فرمانداری  نی‌ریز به شرح زیر است:

بنام خداوند بخشنده مهربان

وَ هُوَ الَّذي يُنَزِّلُ الْغَيْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا وَ يَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِيُّ الْحَميدُ

«... و اوست خدایی که باران را پس از ناامیدی خلق می‌فرستد و رحمت و نعمت خود را فراوان می‌گرداند و اوست تنها سرپرست ستایش شونده»

قلم و زبان الکن است از سپاس و قدردانی به پیشگاه خداوند سبحان که با بارش باران رحمتش، جان‌های خسته و طبیعت مرده را روح و جانی دوباره بخشید و نشاط و شادمانی را در میان مردم گسترانید.

اینجانب بر خود فرض دانستم به شکرانه این نعمت بزرگ،ضمن سپاس خاضعانه به درگاه باریتعالی، مراتب قدردانی و تشکر ویژه خویش را از کلیه اعضای محترم شورای تأمین شهرستان، ادارات محترم عضو شورای مدیریت بحران، نماینده محترم، معاونین محترم برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری،  بخشداران  محترم چهارگانه، شهرداران  محترم، دهیاران  محترم، ائمه محترم جمعه و جماعات، اعضا محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا و همکاران محترم فرمانداری، اعلام نمایم.

در پایان ضمن تسلیت جانباختن جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه سیل اخیر شیراز و استانهای شمالی، از مردم خوب و فهیم شهرستان نی‌ریز بابت همکاری با اعضا ستاد بحران و ماموران انتظامی و جدی گرفتن هشدارها و نزدیک نشدن به محدوده‌های پرخطر گورابها و رودخانه‌ها تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید آن دارم که علاوه بر استفاده مناسب از این بارش نعمت الهی در رفع خشکسالی، شاهد سال زراعی خوبی در سال پیش رو باشیم.

علی راهوار سرپرست فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها