تعداد بازدید: ۱۳۷۷
کد خبر: ۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 2019 27 March
رئیس ستاد اسکان خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش نی‌ریز از پذیرش و اسکان بیش از 1400 مهمان نوروزی تا صبح ششم فروردین ۹۸ در مدارس و خانه معلم آموزش و پرورش خبر داد.

روابط عمومی آموزش و پرورش نی ریز: امیر ولی‌زاده در بازدید از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان و مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی  گفت: همانند سال‌های قبل بهترین مدارس برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که بدین منظور تعداد ۸ مدرسه و ۵۸ کلاس تجهیز و آماده شده است.

وی گفت: با توجه به هشدارهایی که از قبل توسط هواشناسی و مدیریت بحران فرمانداری داده شده بود، با تشکیل ستاد بحران همه تمهیدات لازم برای پذیرش اضطراری مهمانان نوروزی در مدارس پیش بینی گردیده است.

ولی‌زاده افزود: روز گذشته افزون بر کلاس‌هایی که از قبل جهت اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده بود، با توجه به شرایط خاص ایجاد شده، نمازخانه برخی مدارس و سالن های ورزشی نیز برای اسکان مسافران آماده گردیده است.
 
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان نی‌ریز گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش تمام وقت و به صورت شبانه روزی کار خدمت رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند.

ولی‌زاده افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش آمادگی اسکان تمامی مسافرین نوروزی را دارد و در صورت بحران زمینه اسکان حداکثری آنان در مدارس نی‌ریز فراهم می‌باشد.

وی از همشهریان خواست تا قبل از ایجاد شرایط پایدار جوی از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند و توصیه‌های مسئولان محلی را جدی بگیرند و از تردد و اسکان در مسیر های پرخطر و حاشیه ی رودخانه‌ها خودداری نمایند.

 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها