تعداد بازدید: ۱۴۵۶
کد خبر: ۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 2019 25 March
نوروزی شاد با برنامه‌های فرهنگی و مفرح در شهرستان نی‌ریز در حال اجرا است.
ارائه بهترین خدمات به مسافران و ایجاد محیطی مفرح و سالم برای گذران اوقات خوش یکی از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز است.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  فارس گفت: این برنامه‌ها نظیر نقالی خوانی با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی برای مسافران، نمایش عروسکی، رادیو چکاوک جهت معرفی آثار  نی‌ریز و اجرای حاجی فیروز در برنامه‌ها، نمایش آمیرزا و سیاه زنگی  است.
هادی گفت: در سال جدید اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری با تأکید بر فرهنگ بومی و بهره‌گیری از نماد‌ها و آئین‌های سنتی و محلی بسیار مورد استقبال میهمانان و گردشگران قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه کتاب، طراحی و نقاشی، شعرخوانی کتاب حسنی میاد به نی‌ریز جهت کودکان با اهداء جایزه، آموزش نقش برجسته سفال و غرفه صنایع دستی پیکر تراشی با احجام چوبی از دیگر برنامه‌های است که در پارک معلم جنب دفتر اطلاعات گردشگری برگزار می‌گردد و گردشگران ساعاتی را با این برنامه‌ها سپری می‌کنند.

هادی در پایان گفت: ضمن تشکر از شهرداری نی‌ریز، تداوم اینگونه برنامه‌ها می تواند در فرهنگ‌سازی و معرفی آئین و رسوم بین گردشگران مؤثر واقع شود.










نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها