تعداد بازدید: ۲۸۳۹
کد خبر: ۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ - 2019 18 March
در مراسمی که قبل از ظهر امروز، دوشنبه 27 اسفندماه، در فرمانداری نی‌ریز با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و جمعی از هنرمندان شهرستان انجام شد؛ عبدالحسین برزگر به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز منصوب شد.
حسین قانع: این مراسم در فرمانداری و با حضور راهوار سرپرست فرمانداری نی‌ریز، امید بخش مسئول امور شهرستان‌ها و موسوی از دیگر مدیران  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تعدادی از هنرمندان و مسئولان انجمن‌های هنری شهرستان برگزار شد.
عبدالحسین برزگر به عنوان رئیس جدید این اداره جایگزین فاطمه قرائی  که از سال 1392 خورشیدی سکان این اداره را در دست داشت؛ می‌شود.

در این مراسم راهوار با برشمردن پیشینه تاریخی نی‌ریز، فرهیختگان و مشاهیر آن و ظرفیت‌های فرهنگی- تاریخی شهرستان ضمن تشکر از فاطمه قرائی از رئیس جدید و مدیران استانی حاضر خواست تا به این شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امید بخش نیز با بیان اینکه برزگر مردی از جنس فرهنگ می‌باشد از او خواست در راه ارتقاء فرهنگ شهرستان نی‌ریز با استفاده از هنر هنرمندان از همه توانش استفاده کند. تعدادی از هنرمندان نیز نظرات خود را در این مراسم بیان کردند.

عبدالحسین برزگر متولد سال 1351 خورشیدی و از هنرمندان عرصه‌های تئاتر، بازیگری، کارگردانی و نویسندگی تئاتر و سفالگری می‌باشد. 

وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور فرهنگی بوده و به مدت 15 سال نماینده اداره فرهنگ و ارشاد خرم بید در بخش مشهد مرغاب بوده است.

برزگر از اهالی قادر آباد از توابع شهرستان خرم بید است.






نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها