تعداد بازدید: ۲۴۷۸
کد خبر: ۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 2019 17 March
دکتر اصغر مسعودی به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک را به شرح زیر صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نورور کهن، نماد نو شدن  و روز سلامتی، نشاط و‌ دوستی است.

بهار پر طراوت، فصل رویش مهربانی و شادابی  و تجلی نعمت‌های بی‌کران الهی است. 

نوروز عید نیکی‌ها، دوستی‌ها و پاکی‌هاست.

بهار سرآغاز بالندگی و شکوفایی و تحول راستین دلهاست.

دستان پرنوازش بهار، طبیعت خفته را بیدار و شکوفه‌ها، رستاخیز دیگری تکرار، و زمین، آیه‌های سرسبزی و زیبایی  را تلاوت می‌کند.

 این دگرگونی شگرف  در آستانه  ولادت  امیر مؤمنان  علی علیه السلام به ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و مردم شریف استان فارس، شهرستان تاریخی و فرهنگی نی‌ریز و شهرستان قرآنی استهبان مبارک باد.

امید است در پرتو عنایت خداوند سبحان وتوجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه  با وحدت، همدلی و هم‌افزایی سالی سرشار از برکت، معنویت، پیشرفت ورفاه را برای مردم شایسته رقم بزنیم و با برنامه‌ریزی، تلاش و استقامت مشکلات را پشت سر نهیم و  از پیچ تاریخی با سرافرازی عبور نموده و توجه به محرومان را که صاحبان اصلی انقلاب هستند، فراموش نکنیم.

 خداوندا در سال نو دلهایمان را به  یکدیگر  نزدیکتر، تلاش و معرفتمان را بیشتر، گام‌هایمان را در مسیر  خدمت استوارتر و محکم‌تر  و   احوالمان  را  در بهترین حال  قرار ده. 
آمین یا رب العالمین 

مسعودی- نماینده مردم شریف شهرستان‌های
 نی‌ریز و استهبان

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها