تعداد بازدید: ۱۸۳۶
کد خبر: ۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 2019 09 March
در نمازجمعه ‌نی‌ریز مطرح شد:
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان نی‌ریز در مراسم نماز جمعه به مشکل اراضی کوه‌های قبله اشاره کرد و گفت به دنبال حل آن هستند تا ملی یا مالکی بودن اراضی مشخص شود.
عابد نعمتی، هورگان: حسن بنی‌اسدی گفت: «اخیراً در مورد اراضی کوه‌های قبله با مشکل مواجه شده‌ایم. جریان آن هم این است که ما برای اثبات مالکی بودن اراضی باید به عکسهای هوایی سال 1346 مراجعه کنیم. اما آن زمان مردم دور درختان املاک کوه قبله بَس (آبخور) درست نمی‌کردند و تنها به درختان بارشیک پیوند بادام می‌زدند. به همین دلیل اینها در عکسهای هوایی مشخص نمی‌شود و طبق قانون باید ملی اعلام شود.»

وی افزود این اداره با دعوت از کارشناسان حوزه منابع طبیعی، به دنبال حل مشکل مردم است.

بنی‌اسدی با اشاره به هفته منابع طبیعی، بر لزوم همکاری مردم در این عرصه تأکید کرد و کاهش بارندگی، خشک شدن دریاچه بختگان و اختلال در فصلها را نتیجه اقدامات انسانها در این عرصه دانست.

*****

آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 17 اسفند، به مسئولان نظام توصیه کرد که سبک زندگی‌شان را عوض و فاصله‌ها را با مردم کم کنند و در خدمت آنها باشند.

ایشان اضافه کرد: «اقتصاد کشور را به برجام گره نزنید. همان طور که دیدید آمریکا از برجام خارج شد و اروپا هم غیرت ندارد. مقام معظم رهبری فرمودند به اینها اعتماد نکنید؛ اینها دشمن اسلامند.»

خطیب جمعه نی‌ریز اظهار امیدواری کرد با تغییراتی که در کشور داده می‌شود، بتوانیم به مقصد برسیم.

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر، سالروز تأسیس بنیاد شهید و لزوم خدمت و احترام به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یادآور شد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها