تعداد بازدید: ۱۴۱۲
کد خبر: ۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ - 2019 02 March
در مراسم نماز جمعه مطرح شد:
مدیر کمیته امداد در مراسم نماز جمعه گفت که 2300 خانوار و 6100 نفر در شهرستان نی‌ریز تحت پوشش کمیته امداد هستند.
عابد نعمتی، هورگان: 
این یعنی 7 درصد خانوارها و بیش از 5 درصد جمعیت شهرستان نی‌ریز. این آمار بجز خانوارها و افراد نیازمند دیگری است که در شهرستان تحت پوشش نهادها و خیریه‌های دیگر هستند.
سیدمرتضی علوی که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد سخنرانی می‌کرد، عنوان داشت: «تنها در سال جاری مبلغی نزدیک به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت مستمری به این افراد پرداخت شده است.»

*****

آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 10 اسفند، با اشاره به این که 84 درصد بودجه کشور در اختیار دولت است، اظهار داشت: «این بودجه غلط است؛ باید به تمام جوانب برسند و درست تقسیم کنند، نه این که همه آن در اختیار دولت باشد. این تقسیم‌بندی از اول اشتباه بوده است.»

ایشان به سفر اخیر بشار اسد به تهران اشاره کرد و مقاومت 8 ساله او در برابر اسرائیل و تروریستها را ستود.

خطیب جمعه نی‌ریز سفارش مقام معظم رهبری را ایجاد عدالت، رفع تبعیض و اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: «با این که رهبر انقلاب دستور داد سران سه قوه جمع شوند و مشکلات کشور را حل کنند، حرکت چندانی صورت نگرفت. باید با برنامه‌ریزی برای پیشرفت و تکامل گام برداشت.»

آیت‌ا... فقیه با اشاره به هفته منابع طبیعی، لزوم حفظ محیط زیست را یادآور شد و عنوان داشت: «منابع طبیعی حواسش باشد؛ آن را که ملک اشخاص است، نباید ملی کنند و از آن طرف اراضی ملی را ملک افراد و خراب کنند. هر چیزی جای خود دارد.»

ایشان اضافه کرد: «در شرایط فعلی باید اجازه بگیرند. اگر کسی هم هست که می‌خواهد احیاء کند، باید با اجازه دولت باشد؛ نه خودسرانه.»

عضو خبرگان رهبری به سالروز تأسیس کمیته امداد به دستور امام خمینی در سال 1357 اشاره کرد و عنوان داشت: «در هفته نیکوکاری و بخصوص در شرایط فعلی کشور که وضعیت زندگی مردم سخت است، همه باید در کنار کمیته امداد باشند و در آستانه سال جدید به ایتام و نیازمندان کمک کنند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها