تعداد بازدید: ۲۷۷۷
کد خبر: ۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ - 2019 24 February
از ١٥٢٦ واحد مسکن مهر نی‌ریز، ٩٨٣ واحد دارای سکنه و ٥٤٣ واحد، فاقد سکنه است.

عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:

به گزارش نی‌ریزان فارس، حدود ٣٨ هزار واحد مسکونی و ٥ هزار واحد تجاری در شهر نی‌ریز وجود دارد. از این تعداد١٥٢٦ واحد مسکونیِ تحویل داده شده در ٧٩ بلوک تعاونی‌های مختلف مسکن مهر موجود است.


بر اساس تحقیق ما، از این تعداد ٩٨٣ واحد مسکونی و ٥٤٣ واحد آن فاقد سکنه است. همچنین ١١٢٧ واحد مالک‌اند و ٣٩٩ واحد اجاره‌نشین.


در کل این مجموعه نیز ٣٠ واحد با وجود مبله بودن، کسی در آن سکونت دائم ندارد و مالکان آن در رفت و آمدند.


ولی‌زاده مدیرعامل پروژه مسکن مهر محلی که ٩٨ واحد ساخته شده دارد، از ١٢٠ واحد نیمه ساخته دیگر این مجموعه خبر می‌دهد که به گفته او زمان تحویل و بهره‌برداری از آن به میزان همکاری مردم و بانک مسکن بستگی دارد.


حسین سمیع‌پور مدیرعامل تعاونی ١ فرهنگیان که ٦ بلوک D١ تا D٦ آن تحویل داده شده، از ٨٠ واحد نیمه‌ساخته دیگر در سه بلوک می‌گوید که ٤٤ واحد آن ٧٥ درصد و ٣٦ واحد نیز ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


به گفته وی اگر اعضاء همکاری کنند، این واحدها در نیمه اول امسال تحویل داده می‌شود.


مختار دیندار مدیرعامل تعاونی ٢ فرهنگیان هم می‌گوید: «١٢٠ واحد از ٣٢٠ واحد این تعاونی در ٥ بلوک، ٣ سال است که تحویل داده شده، ولی اخذ امتیاز گاز، آب، برق و آسانسور ١٤٠ واحد به دلیل عدم همکاری اعضاء باقی مانده است. »


به گفته وی اگر اعضاء همکاری کنند، این ٧ بلوک هم که کار ساختمانی آن تمام شده، تا ٣ یا ٤ ماه آینده تحویل داده می‌شود.


به بیان دیندار، بقیه واحدها که هیچ کاری برای آن انجام نشده،  از پروژه حذف خواهند شد.


کریم گرگین مدیرعامل تعاونی ٣ فرهنگیان نیز می‌گوید: «١٢٠ واحد این تعاونی در ٥ بلوک تحویل داده شده، اما بلوکهای شقایق ٣ و ٥ که ٤٤ واحد را شامل می‌شود، در حال کاشی و سرامیک آشپزخانه و حمام است که در شهریورماه سال آینده تحویل می‌شود.»


محمدجواد عابدین‌نژاد مدیرعامل تعاونی ٤ فرهنگیان است. او می‌گوید: «١٨٦ واحد این تعاونی همه تحویل داده شده، اما بلوکهای A١ و A٢ تأییدیه گازشان باقی مانده که اگر حل شود، مردم می‌توانند در آن ساکن شوند.»


مظلومی رئیس هیئت مدیره تعاونی ٥ فرهنگیان  نیز می‌گوید: «١٢٠ واحد این مجموعه شامل ٦ بلوک در سال ١٣٩٣ تحویل داده شده، اما ٣ بلوک یاس ١، ٣، و ٥ هم‌اکنون در آستانه اخذ امتیاز برق است و بنا داریم این ٦٠ واحد را هم تا قبل از عید نوروز تحویل دهیم.»


وی اضافه می‌کند: «٦٠ واحد بلوکهای یاس ٢، ٤ و ٦ این تعاونی سفید شده و در آستانه نصب در و پنجره است. این واحدها ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساخت آن منوط به فروش اسکلت ٢٤ واحدی و ١٤هزار متر زمین مازادمان است که آن را به مزایده گذاشته‌ایم تا در کنار همکاری اعضاء ساخته شود.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها