تعداد بازدید: ۱۵۲۳
کد خبر: ۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ - 2019 23 February
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه از زنان خواست تا با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س)، ساده‌زیستی و همسرداری را از او یاد بگیرند.
عابد نعمتی، هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 26 بهمن ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و روز مادر گفت: «باید از مادران بزرگوار تجلیل کرد. زنان باید راه فاطمه(س) را دنبال کنند و ساده‌زیستی و همسرداری را از او یاد بگیرند. باید با اقتدا به حضرت زهرا(س)، ضمن خانه‌داری و تربیت فرزندان صالح، زندگی مفید و به دور از تجمل داشته باشند.»

ایشان به پیام رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: «مقام معظم رهبری در پیام خود به مسائل اقتصادی، عدالت، استقلال و آزادی، سبک زندگی، توجه به جوانان و علم و دانش اشاره کردند. غربی‌ها از نظر صنعت و علم از ما جلوترند و ما عقب مانده‌ایم. از نظر سبک زندگی، زندگی ما باید اسلامی باشد و به فکر مستمندان و بیچارگان باشیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز به مسأله عدالت اجتماعی هم اشاره کرد و عنوان داشت: «باید با کم کردن فاصله طبقاتی، تبعیض از بین برود. این فاصله طبقاتی که یکی مرفه و یکی بیچاره و گرفتار باشد درست نیست. باید راه علی(ع) را دنبال کنیم تا زندگی بر مردم آسان شود.»

آیت‌ا... فقیه به شهادت 27 پاسدار در سیستان و بلوچستان همزمان با سفر بن سلمان به پاکستان اشاره کرد و گفت: «بن سلمان با معامله 30 میلیارد دلاری به پاکستان رفته تا منطقه را ناامن کند. در لهستان هم جلسه گرفتند و شکست خوردند. همه باید از مقام عظمای ولایت تبعیت کنند و عزت و آزادی خود را به دست آورند.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها