تعداد بازدید: ۱۷۱۳
کد خبر: ۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷ - 2019 05 February
عملیات اجرایی آسفالت چهل هزار متر مربع از کوچه‌های خاکی محله شهید نواب صفوی کلید خورد.
روابط عمومی شهرداری نی‌ریز: در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار و تلاش برای توسعه متوازن شهر، با تلاش‌های چندین ماهه و سفر شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به تهران و مذاکره با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس شرکت بازآفرینی شهری ایران و حمایت دکتر مسعودی نماینده مجلس، شهرداری نی‌ریز موفق شد محله کمتر برخوردار نواب صفوی را در طرح ملی بازآفرینی شهری قرار دهد.

در همین راستا مقدار ۴۰ هزار مترمربع از  ۶۰ هزار مترمربع کوچه‌ها و معابر خاکی این محله زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

به همین منظور در تاریخ ۱۴بهمن‌ماه شهرداری و شورای اسلامی شهر با همراهی امام جمعه با حضور در مسجد امام محمد باقر محله نواب صفوی، طرح یاد شده را به اهالی این محله اعلام کردند.

در این مراسم فرغت با ارائه گزارشی از روند کاری، اجرایی و برنامه‌ریزی شهرداری، خدمت‌رسانی به مردم به صورت متوازن و همه گیر را از اولویت‌های شهرداری خواند و اعلام کرد به دلیل کوچک بودن شهر، خدمات به هر نقطه باعث بهبود خدمت‌رسانی به سایر نقاط می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد عملیات ضربتی زیرسازی و آسفالت معابر محله شهید نواب صفوی تا پایان فروردین‌ماه ۹۸به اتمام برسد تا انقلابی در عرصه آسفالت این منطقه رخ دهد.

در ادامه نشست آیت‌ا... فقیه نیز با ابراز خرسندی از اجرای این طرح، از شهرداری و شورای اسلامی شهر نی‌ریز به دلیل اهتمام به خدمات‌رسانی خصوصاً در مناطق محروم و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت صحن شهداء مشرف به گلزار مطهر شهداء تشکر کرد.

ایشان با دعوت از مردم جهت مشارکت در امور اجتماعی آنان را اصلی‌ترین رکن نظام خواند.

یادآور می شود، این عملیات هزینه‌ای بالغ بر ۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.





نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها