تعداد بازدید: ۱۴۶۵
کد خبر: ۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۱ - 2019 26 January
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
مسئولان کشور و بزرگان مملکت دست از تشریفات‌تان بردارید. از مردم محروم جدا نشوید و از نزدیک وضع آنها را ببینید. آیا درست است که شما کاخ‌نشین باشید و مردم مستمند یک آلونک نداشته باشند؟ چطور اسم اسلام را روی خودمان گذاشته‌ایم و می‌گوییم مسلمانیم؟
عابد نعمتی، هورگان: امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 5 بهمن، اختلاف طبقاتی در جامعه را باعث تفرقه و جدایی بین مردم و مضر دانست و اظهار داشت: «کسی که با امضاء رهبری و رأی مردم روی کار می‌آید، باید قسم بخورد که اسلام را یاری و از دین خدا دفاع کند؛ اما آن چیزی که ما می‌بینیم، این است که دارند حاشیه می‌روند. باید به سفارش مقام معظم رهبری راجع به معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی و وابسته نبودن به بیگانگان توجه کرد.»

آیت‌ا... سیدمحمد فقیه اضافه کرد: «برای چه به مردم وعده می‌دهید، عمل نمی‌کنید و سر آنها را شیره می‌مالید؟ مردم را به حاشیه بردن، جواب خوراک، بیکاری و اعتیاد و فقرشان را نمی‌دهد.»

ایشان از قوه قضائیه خواست تا نظارت بیشتری بر امور داشته باشد و خطاب به آن گفت: «فقرا در زحمتند و برای یک شکایت ساده باید پول زیادی خرج کنند تا پولشان را پس بگیرند. این پرونده‌سازی‌ها، برنامه‌های غلط و اشتباه را کنار بگذارید. اصلاً اجازه حرف زدن به کسی نمی‌دهند و می‌گویند باید وکیل بگیرید. اما برخی کارشناسان و وکلا حقوق مردم را پایمال می‌کنند. اسلام اینها را نمی‌گوید. این همه تشریفات برای چیست؟ این عدالت نیست. پارتی و پول معنا ندارد و قاضی نباید فریب بخورد.»


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها