تعداد بازدید: ۶۷۸۹
کد خبر: ۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ - 2019 15 January
تفاهم نامه شهرداری نی‌ریز با نهالستان بزرگ بهرام زارعی امضاء شد.
روابط عمومی شهرداری: 
این تفاهم نامه بر همکاری مشترک برای گسترش فضای سبز شهری، کمک به حفظ و بهره‌وری بیشتر از منابع موجود و ارتقاء سطح کمی و کیفی منعقد شده است.

شهرداری بنا دارد درختان بولوار جدیدالاحداث ولایت، جایگزینی درختانی که در سطح شهر به دلیل تعریض خیابانها مجبور به حذف آنها است ‌و... را از این نهالستان تأمین کند.

در این جلسه شهردار با تمجید از عملکرد نهالستان زارعی،  آن را سرشناس در کشور و افتخاری برای نی‌ریز دانست و گفت: تنوع گونه در نهالستان زارعی، وسعت عمل، وجود زیرساخت‌های لازم همچون بند آبی، استخر جمع آوری آب و ... را از جمله نکات منحصر به فرد این نهالستان اعلام کرد.
بهرام زارعی نیز در این نشست قول داد با حداکثر توان در خدمت شهر و شهرداری نی‌ریز باشد و تجربه چندین ساله خود را در اختیار بگذارد.

وی با اعلام اینکه به اقصی نقاط ایران نهال صادر می‌کند و حتی شهرداری شهرهای بزرگی همچون شیراز و کرج نیز از وی نهال تهیه می‌کنند از اینکه تا به حال فرصت همکاری با شهرداری نی‌ریز را نداشته است ابراز تأسف کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور لایقمند رئیس شورا و ماهوتی، شاهمرادی و پاک‌نژاد اعضاء شورای اسلامی شهر نی‌ریز و استقلال معاون خدمات شهر و ساوه‌ای مسئول فضای سبز شهری برگزار شد بازدید میدانی از گلخانه و فضای سبز شهری انجام شد.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها