تعداد بازدید: ۱۷۱۸
کد خبر: ۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 2019 08 January
شورای شهر نی‌ریز در جلسه این هفته خود که دوشنبه 17 دی برگزار شد، کاندیداهای شورای پنجم را دعوت کرد تا از نقطه نظرات آنها استفاده کند.
عابد نعمتی، هورگان: در این جلسه قرار شد شورای شهر و شهرداری از محل  عواید حاصل از فروش آب مازاد بر فضای سبز از جمله استخر، ماهیانه 3 میلیون تومان به شورای ورزش بدهند تا در اختیار هیئتهای مختلف ورزشی قرار گیرد.

مسعود لایقمند رئیس شورای شهر نی‌ریز گفت: «بر این اساس از این به بعد همه کمکهای ورزشی را به شورای ورزش ارجاع می‌دهیم و دیگر ادعایی از طرف اداره ورزش و جوانان مبنی بر مازاد استحصال آب این چاه وجود نخواهد داشت.»

وی همچنین گفت که این شورا توجه ویژه‌ای به ورزش شهرستان دارد و قرار است هر ۶ ماه یک زمین ورزشی را به بهره‌برداری برساند. از جمله دو زمین بسکتبال و فوتبال در پارکهای آزادی و معلم که به گفته وی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

محمدرضا شاهمرادی عضو شورای شهر با تأکید بر این که اگر بخواهیم برای امور ورزشی منتظر استان و کشور بنشینیم هیچ قدمی برداشته نمی‌شود، گفت: «خرج کردن در ورزش هزینه نیست؛ بلکه سرمایه‌گذاری است و شهرداری نی‌ریز قدمهای خوبی برای ورزش برداشته است.»

در ادامه، لایقمند از اداره ورزش و جوانان خواست که هر سه ماه یکبار گزارشی از وضعیت و محل تخصیص این مبالغ به هیئتها داده شود.

رئیس شورای شهر گفت: «برای سال آینده سعی می‌کنیم این مبلغ را تا 5 میلیون تومان افزایش دهیم. همچنین امسال می‌توانیم از محلهای دیگری به هیئتهای ورزشی کمک کنیم.»

در ادامه جلسه از سعیدرضا ساوه‌ای مسئول فضای سبز به دلیل تلاشهایش برای احیاء گلخانه شهرداری نی‌ریز با اهداء لوح تقدیر تشکر به عمل آمد.

لایقمند همچنین به دعوت کاندیداهای این دوره شورا در جلسه اشاره کرد که قرار است به گفته وی از طرح‌ها و پیشنهاداتشان برای استفاده و گنجاندن در بودجه سال آینده استفاده شود.

سپس دعوت شدگان به اظهارنظرات خود پرداختند.

حامد فرغت شهردار نی‌ریز پیشنهاد داد که این جلسه با حضور صاحبنظران، هر 3 ماه یکبار تکرار و مسائل مطرح در آن پیگیری شود. 

مشروح خبر را هفته آینده در نسخه چاپی هفته‌نامه نی‌ریزان فارس بخوانید...


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها