تعداد بازدید: ۲۵۹۴
کد خبر: ۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸ - 2019 03 January
سدر تعقیب و گریز خودرو حامل اتباع غیر مجاز با مأموران انتظامی نی ریز، خودرو حامل آنان واژگون و 14 نفر شامل اتباع غیر مجاز و راننده خودرو مصدوم شدند.
حسین قانع: در حدود ساعت 22 چهارشنبه 12دی ماه محور نی ریز – سیرجان تحت کنترل نامحسوس مأموران انتظامی نی ریز قرار دارد.

مأموران انتظامی در نزدیکی پلیس راه نی ریز ، به پژو پارس سفید رنگ مشکوک شدند و قصد متوقف کردنش را داشتند. اما راننده با سرعت بسیار زیاد اقدام به  فرار کرده و در یک تعقیب و گریز 20 دقیقه ای و نزدیک روستای حیدر آباد واژگون گردید. 13 نفر از اتباع غیر مجاز و یک راننده که از اهالی استان فارس است آسیب دیدند.

توسط اورژانس 115 نی ریز و خودروهای انتظامی 13 تبعه غیر مجاز و راننده خودرو  به بیمارستان شهدای نی ریز منتقل و اقدامات درمانی را دریافت کردند.

صبح روز پنجشنبه 13 دی ماه، 8 نفر دچار آسیب های جزئی و سرپایی بوده و اواخر همان شب مرخص شدند. 6 نفر از مصدومان که دچار کوفتگی بودند برای اطمینان بیشتر در بیمارستان شهدا بستری شده و به گفته پزشکان اتفاقات همگی روز جمعه ترخیص و روانه اردوگاه اتباع غیر مجاز خواهند شد. 7 نفر از اتباع غیر مجاز اکنون در این اردوگاه به سر می برند و راننده قاچاقچی نیز روانه بازداشتگاه شده تا به جرم قاچاق انسان تحویل مقامات قضایی شهرستان شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها